🔥 UVI.GG

Tudi razvijalca igre The Callisto Protocol prizadela odpuščanja

Grozljivka The Callisto Protocol je bila zame osebno ena najbolj pričakovanih iger lanskega leta. Šlo je namreč za spiritualno nadaljevanje franšize Dead Space, ki je na čelu držala Glena Schofielda, bivšega šefa studia Visceral Games, ki nas je leta nazaj tako očaral s prvim delom Mrtvega vesolja. Igralni napovedniki so kazali naravnost božansko grafiko in vse se je zdelo, da je pred nami rojstvo nove igričarske sage, ki bo zmožna narediti vse tisto, kar ni uspelo Dead Spacu.

Žal pa se je zapletlo povsod drugod. The Callisto Protocol je imel ob izidu tako grozne težave z optimizacijo, da zaradi zatikanja prva dva dni zadeva enostavno ni bila igralna na PC-ju, marsikomu pa ni bil všeč boj in tudi sama sestava stopenj ter orientacija po njih nas ni pustila navdušene. Igra sicer ni bila zanič in to smo potrdili tudi v naši recenziji, a je bila daleč od pričakovanega.

Razvijalec Striking Distance Studios se je spravil delati popravke in posodobitve, izdal je tudi nekaj DLC-jev, a za vse to je bilo prepozno. Prodaja je bila pod vsemi pričakovanji, saj je založnik Krafton pričakoval 5 milijonov prodanih izvodov, nakar je ta cilj zmanjšal na 2 milijona in čeprav je igra naposled dosegla to številko, tega ni naredila po polni ceni, Krafton pa je v razvoj vrgel 161 milijonov dolarjev.

Slaba prodaja in kritike so zahtevale svoj davek in ta je naposled le prispel. Včeraj so se na LinkedInu oglasili prvi, ki so bili iz studia odpuščeni, nakar je Krafton odpuščanja potrdil za spletno stran IGN. Uradna objava pravi, da sta tako založnik kot razvijalec uvedla strateške odločitve glede trenutnih in bodočih naslovov, zaradi česar je službo izgubilo 32 zaposlenih.

Kakšna usoda trenutno čaka razvijalca Striking Distance Studios trenutno ni znano, a nekako je vsem jasno, da The Callisto Protocol 2 ni v kartah in studio se zna spremeniti v podporno vlogo za ostale igre znotraj Kraftonovega kataloga.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime