Originalni Tomb Raider s path tracingom je naravnost čudovit

Včasih se je fino vrniti v preteklost nekaterih naslovov in pogledati, kako so nekatere franšize skozi leta ali pa desetletja napredovale in če nemara niso vmes izgubile nekaj tiste magičnosti, ki je krasila original. Takšen unikaten pogled nam lahko ponudi serija iger Tomb Raider, ki je leta 1996 širnemu svetu predstavila mično plenilko grobnic Laro Croft, ta pa je postala tako popularna, da smo naknadno dobili cel kup nadaljevanj, zadeva pa se je nato preselila tudi v filmski svet.

In čeprav se je serija skozi igre močno razvila bi lahko ravno Tomb Raider označil za eno tistih iger, kjer se je skozi nadaljevanja nekaj preprosto izgubilo. Laro smo nazadnje srečali v sveži trilogiji iger Tomb Raider, Rise of the Tomb Raider in Shadow of the Tomb Raider, vse te igre pa so vsebovale odlično grafično podobo, glavne in stranske misije ter čudovite vmesne sekvence, ki so praktično filmske.

Vendar pa manjka tisto preprosto igranje prek platformskih izzivov, ki ga je prinesel original. YouTuber Dominus Aurate je originalno igro oziroma njeno predelavo OpenLara spravil skozi Nvidijino orodje RTX Remix, to pa je v igranje prineslo čudovito in verno osvetljavo preko tehnologije path tracing. Igra svetlobe in senc je naravnost čudovita, a teksture in animacije ostajajo enake kot v originalu in čeprav je stvar danes stara skoraj 30 let, je še vedno videti izjemno zanimivo.

Ostarele, pikslaste teksture igri dajo nek šarm in prav zlahka bi v tako podobo zavil kakšno indie naslov, ki bi se med razvojem načrtno odločil za takšen dizajn. Vendar pa še bolj kot grafična preobleka me je pri zgornjem posnetku očaralo igranje. Lara skače naokoli, vsebuje verne animacije, ko se povzpne na kakšno polico, strelja in rešuje preproste uganke, kjer je treba kdaj pretakniti kakšno ročico, ki nato odpre skrito steno. Nobenih nepotrebnih razvlečenih vmesnih sekvenc, obstranskih opravkov in nepotrebnega kovačenja. Samo čisto in preprosto igranje, ki vključuje premagovanje ovir in občasno streljanje – zadeva na zaslonu nima niti pokazatelja, kam je treba sploh oditi, zato se je pri igranju treba zanašati na svojo intuicijo in sledi, ki so nam jih na stopnjah pustili razvijalci.

Žal ni še jasno, ali bo kreator moda RTX Raider tega naredil dostopnega za vse igralce, GitHub projekta pa najdete tule. Lara Croft sicer tudi uradno ni še rekla zadnje besede, saj je Amazon odkupil pravice za razvoj nove igre, na kateri trenutno dela razvijalec Crystal Dynamics, ta pa bo povezana s filmi in serijami, ki se bodo vsi dogajali v istem svetu.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime