Razvijalec Larian še ni začel delati na dodatku za Baldur’s Gate 3

Igra, o kateri te dni govorijo na vsakem koncu interneta, je Baldur’s Gate 3, to nepričakovano slavo pa si ta naslov vsekakor zasluži. Belgijski razvijalec Larian Studios je v razvoj tega projekta izlil leta napora in to se vidi pri praktično vsakem centimetru igrine mape. Mi smo trenutno še sredi preigravanja, zato bo treba na recenzijo počakati še nekaj časa, a igralci so zaenkrat hudo zadovoljni, pohvalne besede pa so pripeljale do tega, da je igro nedavno preigravalo več kot 800k istočasnih igralcev.

baldur's gate 3

Takšne številke navadno pripadajo večigralskim naslovom in čeprav Baldur’s Gate 3 ponuja tudi možnost sodelovalnega igranja med večimi igralci, je osnovna kampanja v svoji srži namenjena tistim, ki imajo radi enoigralske kampanje. Zatorej lahko že slab teden po izidu igro označimo za uspešnico, vse te pozitivne kritike pa so pripeljale tudi do tega, da je Baldur’s Gate 3 postala najbolj prednaročena igra na konzoli PlayStation 5 – tam se bo izid zvrstil 6. septembra.

Zaradi vzpodbudnih prodajnih številk so se igralci seveda začeli spraševati, kaj vse to pomeni za pridnost franšize Baldur’s Gate, pri kateri je bilo za nadaljevanje treba čakati kar dve desetletji in kakšna je splošna prihodnost studia Larian. Šef Swen Vincke je sicer navdušen nad trenutnim odzivom in trdi, da je ekipa trenutno fokusirana na popravljanje hroščev in na delu različice igre za PlayStation 5. Je pa tudi Swen začel razmišljati o prihodnosti in v intervjujih je že izjavil, da bi Larian rad delal na več projektih hkrati in da bo morda njegova naslednja igra malce manj obsežna. K temu je dodal, da bi se ekipa rada vrnila tudi v njihov lastno ustvarjeni svet Divinity-ja, zaradi česar pri oboževalcih še vedno gori upanje za Divinity: Original Sin 3.

Swen se je v nedavnem intervjuju za spletno stran PCGamer razgovoril tudi glede nadaljnjega dela v vesolju Baldur’s Gata. Beseda je nanesla na potencialen dodatek za igro, saj sta obe prejšnji poglavji prejeli tudi ločena dodatka, ta pa sta v igranje dodala desetine ur nove vsebine. Swen je priznal, da Larian še ni začel dela na takšni dodatni vsebini, a ne izključuje možnosti, da se to ne bo zgodilo v prihodnosti.

Vprašanje pa ostaja, kako se lotiti takšne ekspanzije. Osnovna kampanja je zaklenjena na najvišjo stopnjo 12 in v svetu Dungeons & Dragonsa liki nad to stopnjo dobijo že božje sposobnosti. Swen pravi, da bi bilo zaradi tega dodobra premisliti nadaljnji razvoj vseh likov in s kakšnimi nasprotniki bi se ti spopadali. To zahteva veliko razvojnega časa, še posebej če upoštevamo tudi raznorazne konce osnovne kampanje, ki bi se nato morala organsko povezati z zgodbo dodatka.

Kljub temu ekipa že ve kaj bi rada vzela za svoj naslednji projekt in se počasi premika proti njemu, a Swen pravi, da se je naučil napak iz preteklosti, ko je zadeve napovedal prezgodaj, saj nikoli ne veš, kako se bodo zasukale te zgodnje ideje projektov. Larian namreč vedno želi delati na neki sveži in zanimivi vsebini, glavni greh pa bi jim bil prodati igralcem nekaj, kar bi bilo dolgočasno in potrata njihovega časa.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime