NVIDIA predstavila DLSS 3.5, ki bo deloval na vseh RTX grafičnih karticah

Dnevi, ko smo igro zagnali na neki ločljivosti in je ta nato tekla pri kot britvica ostri sliki so v svetu videoiger daleč za nami. Sicer lahko tudi danes igre poganjate na neokrnjenih ločljivostih, a boste za to največkrat morali plačati davek v obliki nizkega števila sličic na sekundo, saj so se tudi razvijalci začeli zanašati na preračunavanje slike preko tehnologij DLSS, FSR in XeSS, včasih pa se na te stvari malce preveč zanašajo, zaradi česar smo na PC-jih v zadnjem letu dobili kar nekaj naslovov, ki jih je krasila obupna optimizacija.

Te tehnologije so nova realnost in na njih se bo še naprej gradilo nove igralne izkušnje, zato se od njih še nekaj časa ne bomo poslovili. NVIDIA je nedavno predstavila naslednjo verzijo svoje tehnologije DLSS 3.5, ki je na prikazane rezultate močno impresivna in AMD ter Intel se bosta morala presneto potruditi, če želita FSR in XeSS približati novim standardom.

To za tekmeca ne bo lahka naloga, saj je NVIDIA v DLSS 3.5 vnesla preračunavanje ray tracing osvetljevanja preko umetne inteligence, na področju AI-ja pa so milje pred zasledovalci. DLSS 3.5 bo sicer hitrejši od prejšnjih različic, a bolj pomembna je kvaliteta slike, ki bo tule znatno izboljšana. Ena glavnih pritožb glede teh tehnologij je mnogokrat premalo ostra in zamegljena slika, kar bo zdaj odpravila umetna inteligenca, ki je bila natrenirana pri prepoznavanju zamegljenih pikslov, nakar iz večih sličic lahko sestavi bolj jasno sliko.

Kar je najboljše pri celi zadevi je dejstvo, da bo DLSS 3.5 deloval na čisto celi seriji RTX grafičnih kartic, medtem ko je DLSS 3 zaradi tehnologije Frame Generation deloval samo na četrti seriji RTX-ov. NVIDIA je za predstavitev tehnologije spočela dva videa in eden od njiju se loti igre Cyberpunk 2077 in njenega dodatka Phantom Liberty, saj je to ena od redkih novodobnih iger, ki podpira tehnologijo osvetljevanja Full Ray Tracing, zdaj pa bo tudi očitno prva igra, ki bo podpirala tehnologijo DLSS 3.5. Od prihajajočih naslovov bosta novo preračunavanje podobe podpirala tudi Alan Wake 2 in Portal with RTX.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime