Modderji za igro Dark Messiah of Might and Magic dobili blagoslov Ubisofta

O 17 let stari igri Dark Messiah of Might and Magic se spomnim le to, da je ta vsebovala zanimiv prvoosebni boj od blizu in da si sovražnike lahko z brcami zabijal v okoli razporejene bodičaste pasti, na nekaterih stopnjah pa si jih lahko na ta način brcnil kar dol iz pečine, kar jih je seveda instantno usmrtilo. Dark Messiah ni bil prodajna uspešnica, a kakor je pri teh rečeh v navadi je skozi leta postal kultna klasika, ki ima danes še vedno radoživo moddersko skupnost.

Ekipa navdušencev pod imenom wiltOS Technologies ima ta ostareli naslov celo tako zelo rada, da so se spravili oblikovati namenska modderska orodja, ki bi nato delo modifikacij poenostavila tako njim, kot tudi vsem drugim modderjem, ki bi se spravili v oblikovanje svoje vsebine, a seveda je to brez orodij skoraj nemogoča orodja. Oblikovanje tega programske opreme, imenovane SDK, je titanski podvig, ki zahteva ogromno znanja, njihovi dosedanji napori pa niso ostali neopaženi in so celo pritegnili pogled založnika Ubisofta.

Ta je namreč lastnik te licence in igra je leta 2006 nastala v partnerstvu z razvijalcem Arkane Studios, ki ga danes bolje poznamo po igrah Dishonored, Prey in Redfall. Skoraj dve desetletji nazaj je bil Arkane samostojen razvijalec in je imel priložnost delati tudi na takšnih igrah kot je Dark Messiah, za tiste čase pa je bila to ena redkih iger, ki je bila ustvarjena na pogonu Source – istem motorju, ki je pred tem poganjal Half-Life 2.

Skratka, Ubisoft je podal polno podporo amaterskim razvijalcem, kar so ti ponosno zapisali na svoji ModDB strani. Ubisoft je ekipi sporočil, da jih ne bodo omejevali pri ničemer, tako da imajo proste roke pri delu, eden večjih njihovih trenutnih ciljev pa je podpora ray tracing učinkov, za te namene pa so ustvarili konceptni video. NVIDIA je sicer ravno za te namene spočela lastno orodje RTX Remix, ki ray tracing vpelje v starejše igre, a te morajo delovati v načinu DirectX 7, medtem ko se Dark Messiah of Might and Magic s to izbrano grafično knjižnico vedno zruši.

Ekipa wiltOS Technologies tako trenutno dela ravno na podpori tega izbranega grafičnega načina, zraven pa nameravajo v enoigralsko kampanjo vnesti še sodelovalno igranje za več igralcev. Kdaj bodo te stvari prešle iz konceptne faze še ni znano, zato za posodobitve spremljajte njihovo ModDB stran in uradni YouTube kanal.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime