Te dni je internet poln novic glede igre Starfield. Kritiki podajajo recenzije in kujejo podrobne vodiče, igralci pa primerjajo svoje izkušnje ter se ubadajo z optimizacijo na PC-ju. Povprečnemu igralcu bi se zato zdelo, da je Starfield že nekaj dni zunaj, a to ni čisto res. Igra ima namreč napovedan izid za 6. september, medtem ko so kupci dražje različice igre Premium Edition, ki stane 100 €, z igranjem lahko začeli že 1. septembra.
In ker je to nova igra izpod razvijalca Bethesde je za njo že pograbila modderska skupnost, ki je za razvijalčeve prejšnje igre, kot so Fallout 3, The Elder Scrolls: Skyrim in Fallout 4 spočela vrsto modifikacij, te pa so pošteno povečale življenjski obseg vseh teh naštetih naslovov. Skyrim ima denimo na najbolj popularni strani z modi Nexus Mods skoraj 70.000 različnih modov, ki so skupno zabeležili skoraj 2 milijardi prenosov. To je zdaleč najbolj popularna igra za ustvarjanje modov, na drugem mestu pa najdemo Fallout 4 z 48.100 modi, medtem ko je na tretjem The Elder Scrolls: Oblivion, ki drži skoraj 31.300 modifikacij. Med prvimi petimi najbolj modificiranimi igrami najdemo še Fallout: New Vegas, za katerega je bilo ustvarjenih 30.800 modov iz strani navdušene skupnosti.
Se bo tem igram na vrhu pridružila tudi igra Starfield? To je odvisno samo od skupnosti same in od modderskih orodij, ki jim jih bo predstavila Bethesda. A zaenkrat je prihodnost tega naslova svetla, saj na Nexus Mods že zdaj lahko najdemo preko 500 modov, pa igra sploh še ni čisto zares zunaj. In ne govorimo o nekih majhnih modifikacijah, ki bi na samo spremenile kakšno teksturo nošenih oblačil, saj se je ustvarilo že kar nekaj modov, ki so domala nujni za preigravanje. Med te lahko prištejemo Starfield Upscaler, ki v igri nadomesti grafično opcijo FSR za DLSS in Intelov XeSS, včeraj pa je izšla nova verzija tega orodja, ki doda podporo za DLSS 3. Potem je tu Smooth Ship Reticle, ki spremeni merek vesoljske ladje na bolj odzivnega, prilagajanje FOV-a in spreminjanje barvne palete pa so prav tako stvari, ki jih bodo nekateri namestili še preden se bodo podali v zaresno preigravanje.
Da bo prihodnost res bogata z modi obljublja tudi sveže orodje Starfield Script Extender. Vsak, ki je kdaj moddal Skyrim, se je srečal z nameščanjem tega dodatnega moda in tudi tule bo igral pomembno vlogo, saj omogoča ustvarjanje skript in funkcij, ki jih sama igra ne podpira. Vse večje modifikacije za Skyrim so za delovanje nujno potrebovale Skyrim Script Extender in nič drugače ne bo v Starfieldu. Starfield Script Extender za pravilno delovanje zahteva kopijo igre iz Steama, saj zadeva preprosto ne deluje na verzijah igre za trgovini Windows Store in Epic Games, tako da če pri tej igri nameravate naknadno naložiti veliko modov, potem je smiselno kupiti kopijo igre samo na Steamu.