Starfield streamerka porabila 7 ur za let do Plutona

Težko pričakovano igro Starfield zdaj lahko preigravajo vsi tisti, ki so si nabavili dražje različice igre in ti so se v nekaj dneh lahko bolje spoznali s sistemom raziskovanja vesolja, ki ga ponuja Starfield. Tole je zagotovo najbolj obsežen naslov, ki ga je do sedaj spočela Bethesda, vendar pa prehajanje med planeti in vesoljsko črnino ni takšno kot v igri No Man’s Sky, saj te prehode prekinjajo nalagalni zasloni.

V praksi nam je tako ponujena ogromna vesoljska mapa, ki sicer vsebuje izrisane planete, a če želimo na njih pristati, potem se je treba poslužiti sistema Quick Travel, ki nas nato prežarči na pristanišče. Tehnično je moč letati po vesolju cele ure, vendar pa so razdalje titanske in nihče ni dovolj nor, da bi gledal v ure dolgo potovanje, namesto da bi se do cilja preprosto teleportiral.

Streamerka charalanahzard pa si je postavila unikaten izziv: kaj če bi nekdo vzel ladjo in preletel to resnično razdaljo in nato poskušal fizično pristati na planetu? Ravno tega se je lotila ta podjetna punca s pravim imenom Alanah Pearce, ki ji streamanje ne predstavlja polnega delavnika, saj si kruh služi kot pisateljica pri razvijalcu Santa Monica, ki je pri Sony zaslužen za franšizo iger God of War. Njena kariera je tako raznovrstna, da se je lotila celo boksa, česar pri nekomu, ki se ukvarja s pisanjem besed, ne vidiš ravno pogosto.

Skratka Alanah se je v Starfieldu namenila raziskovati Pluton, zato je proti njemu usmerila ladjico, v motorje naložila maksimalno moč in… Se odpravila spat? Hja, streamerki je hitro postalo jasno, da bo takšno potovanje zahtevalo dobrih 7 ur, zato se je spravila pod rjuhe, zraven pa si je nastavila opomnik, ki jo je zbudil vsakih 30 minut, takrat pa je lahko malce popravila smer leta. Planeti (čeprav Pluton tehnično to ni, ampak pustimo to ob strani) v Starfieldu potujejo v elipsi, tako da nikoli niso na istem mestu, zato je treba prilagoditi tudi pot potovanja.

Po sedmih urah potovanje so Alanah in njeni gledalci navdušeno čakali na prihod do Plutona in ta je na zaslonu postajal čedalje večji, a na koncu se ni zgodilo nič. V igri očitno Pluton ni fizični objekt, ampak samo 2D slika skozi katero lahko preletimo in bilo bi lepo, če bi Bethesda tule za vztrajne igralce pripravila nek velikonočni jajček, a žal je bila ta priložnost zamujena.

Vseeno pa nam je lahko v tolažbo, da je takšno potovanje znotraj igre sploh možno, res pa bo zanimivo videti, če se bo našla neka nora ekipa modderjev, ki nam bo omogočila potovanje med zvezdami in planeti brez umetnih omejitev in nalagalnih zaslonov. Prihodnost moddanja je vsekakor že zdaj svetla.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime