Tale grozljivka meša pikslasto grafiko z FMV-ji

Igričarske grozljivke, razen v redkih izjemah, niso prodajne uspešnice, a to ne pomeni, da jih indie razvijalci nimajo radi. Z lažjo dostopnostjo pogonov tipa Unreal Engine in Unity smo dobili pravo poplavo prvoosebnih grozljivk, a večina njih je podpovprečne kvalitete in se jih velikokrat sploh ne splača omenjati, kaj šele, da bi za njih zapravljali denarce.

Izdelava prepričljivih 3D scen ni lahko opravilo in zahteva ogromno časa, zato nekateri razvijalci raje posežejo po pikslastih naslovih, ki se dogajajo na 2D stopnjah, a potem se izgubi nekaj tiste srhljivosti, ki jo zna pričarati samo realistična grafika. Razvijalca Andrés Borghi in Tobías Rusjan sta se odločila, da bi na enem mestu združila najbolje iz obeh svetov in produkt tega je zanimiva igra Tenebris Somnia.

V tej igri nastopamo kot mlado dekle, ki raziskuje z demoni obsedeno hišo. Glavnino igranja boste podoživeli skozi pikslasto okolico, ki jo bo treba raziskati v 2D maniri, vmes pa se bo treba bojevati, iskati sledi in reševati uganke.

Kar pa je pri temu naslovu drugače so ključni momenti sredi igre, kjer se zavrtijo vmesne sekvence, te pa vsebujejo žive igralce in CGI pošasti, ki so videti presneto strašljivo. V napovedniku si lahko ogledate neko žensko z dolgim jezikom, ki ima obraz dobesedno podvojen in s srhljivimi urnimi koraki se rada hitro zapodi za vami. V enem kadru lahko vidimo primerjavo 2D in 3D podobe in razlika je očitna, zato te FMV oziroma Full Motion Capture scene veliko pridodajo k vsesplošni grozljivosti.

Tenebris Somnia še nima datuma izida, niti ne vemo česa preveč glede zgodbe, a na Steamu že obstaja demo, ki ga lahko prenesete tule.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime