Glen Schofield zapustil vodstvo studia, ki je razvil igro The Callisto Protocol

Igričarsko grozljivko The Callisto Protocol smo označili za enega največjih razočaranj leta 2022 in to upravičeno. Zadeva je imela namreč ogromno potenciala, saj se je za razvojno krmilo usedel Glen Schofield, ki je bil eden od glavnih ustvarjalcev franšize Dead Space, to pa je EA zaradi slabe prodaje preklical in zraven še razpustil priznanega razvijalca Visceral Games.

Pred sabo smo imeli tako nared za zgodbo o veliki vrnitvi človeka z močno vizijo, ki bi dal celemu svetu vedeti, da je v igričarskih vodah še prostora za vesoljske grozljivke, ki so povsem osredotočene na enoigralstvo. Za izpolnitev svojih želja je Glen ustanovil novega razvijalca Striking Distance Studios, njihov prvi naslov pa je založil Krafton, ki ima zaradi igre PUBG več kot dovolj denarcev.

Žal pa se je zalomilo pri izvedbi, saj The Callisto Protocol preprosto ni bil dobra igra. Nihče mu sicer ni mogel oporekati prezentacije, saj smo gledali v čudovito grafično podobo, a zgodba je bila zanič, podpovprečno pa je bilo tudi samo igranje.

Kljub močni marketinški kampanji je bila prodaja nato slaba. Januarja letos je Krafton znižal pričakovano prodajo, saj je bil cilj doseči 5 milijonov razposlanih kopij, a igra je dosegla samo 2 milijona. Striking Distance Studios se sicer ni takoj predal, saj so začeli delati na popravkih in posodobitvah in junija so izvrgli večji DLC Final Transmission, a ta kakšne revolucije na blagajnah ni naredil.

Zaradi vsega tega so se zgodila odpuščanja. V začetku avgusta je Striking Distance Studios shujšal za 32 delavcev, spletna stran Bloomberg pa zdaj poroča, da se je od studia poslovil tudi Glen Schofield, ki se je odpravil iskati “nove priložnosti”, skladno z njim pa bosta studio zapustila tudi glavni operativni direktor in finančni direktor, vsi trije odhodi pa naj bi bil prostovoljni.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime