Bomo še kdaj dobili čistokrvno skrivalščino? Takšno, kjer se lahko skozi stopnje sprehodimo samo tako, da vse nasprotnike odstranimo povsem neopazno oziroma se do cilja sprehodimo tako, da se na koncu nihče od nasprotnikov sploh ni zavedal, da smo kdaj bili tam?
Nekaj takšnega so nam njega dni omogočale igre Splinter Cell, a samo v tisti originalni trilogiji. Nasledniki so kasneje postali bolj akcijski oziroma so skrivanje naredili opcijsko, tako kot to počnejo moderne različice skrivalščin tipa Dishonored.
AAA igre so nad tem žanrom praktično obupale in edini takšen večji naslov, ki naj bi bil v izdelavi, naj bi bila prav Ubisoftova predelava prvega Splinter Cella, ki je bila napovedana dolgo nazaj, a od takrat nismo videli nobenih novih informacij. Sušo bo poskušala nadomestiti igra No Sun to Worship, ki sicer nosi retro grafiko, a se v srži igra kot starošolske skrivalščine.
No Sun to Worship je projekt indie razvijalca, ki sliši na ime Antonia Freyre, ta pa je v preteklosti že razvil dve igri, ki sta se vrteli okoli skrivanja pred nasprotniki, a No Sun to Worship je očitno njegov najbolj ambiciozen projekt do sedaj. Razvijalec pravi, da se je pri razvoju tega naslova osredotočil na minimalizem, tako da ne pričakujte kakšnih daljših vmesnih sekvenc, saj se bo vse vrtelo okoli igranja v postapokaliptični prihodnosti, kjer se ljudje bojujejo za zadnje surovine, vmes pa so štrene zamešali še vesoljci.
Največ bo štelo prikrito premikanje, a pri tem ne bo treba skrbeti samo za to, da se izogibamo vidnemu polju nasprotnikov, ampak bo treba paziti tudi na merilnik zvoka, ki ga povzročamo. Napovednik sicer pokaže tudi nekaj strelske akcije, a sumimo, da bo to bolj služilo kot izhod v sili.
Zanimiv indie naslov je tole, ki ga zdaj lahko že kupimo na Steamu in to samo za slabih 8 €.