Bivši vodja Rockstarja pokazal novo igro Everywhere, ki pa je videti samo kot kopija Fortnita

Razvijalec Build A Rocket Boy je zaenkrat morda resda še neznan, a ima v svojih vrstah kar nekaj pomembnih imen. Ekipa je namreč sestavljena iz bivših članov studia Rockstar North, na čelu pa se nahaja Leslie Benzines, ki je poprej pri Rockstarju nosil eno vodilnih vlog, nakar se je odpravil na svoje, saj je želel ustvariti nekaj povsem svojega.

In ta stvar se imenuje Everywhere, včeraj pa smo za njo dobili prvi napovednik, ki pa je veliko ljudi razočaral. Za Everywhere se je sicer že prej sumilo, da projekt nima točno začrtanega cilja, kaj sploh hoče biti in ta napovednik je to tezo samo še bolj ovrednotil, saj ima skoraj 2 minut dolg video v sebi veliko besed, a pove skoraj nič.

Napovedovalka se v napovedniku sprašuje, kaj bi se zgodilo, če bi lahko ustvarili povsem svoj svet. Kam bi nas odnesla domišljija igralcev in kaj bi lahko ti na koncu ustvarili? No, napovednik sam odgovori na ta vprašanja, saj je ta nov svet očitno Fortnite, ustvarili pa bi neke generične stopnje, ki jih Fortnite prav tako omogoča preko svojega načina Creative Mode.

Everywhere že kar malce smešno kopira Fortnite, saj si s to igro ne deli samo vizualne podobe, saj lahko že na prikazni sliki napovednika vidimo asociacijo na Epicovo uspešnico – Jonesyja, ki pa je tule pridobil kakšno kilo. Vse ostalo je nabijanje tipa: “Nimamo pojma, kaj naj bi ta igra bila, zato bomo to odločitev prepustili igralcem, ki si naj iz ponujenega ustvarijo svoje stopnje”.

Skratka glavna privlačnost igre Everywhere naj bi bilo ustvarjanje svojih stopenj in igralnih izkušenj, kar naj bi počeli preko urejevalnika, ki malce spominja na Unreal Editor. Build A Rocket Boy tako očitno upa, da bodo pod eno streho združili ustvarjalnost, ki jo ponuja Minecraft, skupaj z zabavo iz Fornita, a nekako imamo občutek, da jim bo spodletelo na obeh področjih. V bistvu se me je skozi celotno prezentacijo držal občutek, da bo tole neka NFT zadeva, saj me že logotip igre spominja na nekaj, kar bi srečali v kripto svetu.

Morda ste na enem kadru videa opazili dve osebi, ki na televizorju spremljata pregon z avtomobili. Ta scena tam ni po naključju, saj je video povzet iz igre MindsEye, na kateri prav tako dela Build A Rocket Boy, zadeva pa naj bi bila igralna znotraj igre Everywhere. Kako? Preveč vprašate.

A očitno ima razvijalec v projekt dovolj zaupanja, da stvar ne bo ostala v konceptni fazi, saj se bo kmalu začelo zaprto alfa testiranje, nanj pa se lahko prijavite na uradni strani.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

7 KOMENTARJI

  1. Novinarstvo na vrhunco. Everywhere se je že dlje časa vedelo, da bo njihova verzija garry’s mode-a oz. roboloxa. Ampak skupnost pa mediji pa ste mislili, da bo njihova verzija GTA-a in načeloma upali, da bo R* dobil konkurenco. Zato pa je tudi včasi dobro, da kaki ludje grejo stran od studij, ker zdaj vidite kaj bi GTA 6 bil, če bi ti ostali not.

    Sicer če bodo pametni in ne bodo ravno vsiljevali raznih MTX v kustom narejene game-e in serverje je lahko ta zadeva velika ampak govorice o NFTjih, ki ste jih čudežno celo omenili, dajejo veliki dvom v to, kaj bo s to igro. Konec koncev moraš za uspeh take igre dobiti kot prvo ustvarjalce in potem tudi razne streamerje in content creatorje, ki bodo privabili igralce.

    Osebno sem v tem žanru bolj hyped nad S&Box, ki bo narejena od izkušenih ludji v tem žanru, saj jo delajo ludje, ki so stali tudi za garry’s mode-om.

    • Ah daj no, ne moreš tega pogledati in odkrito reči, da stvar ne kopira Fortnita – na prikazni sliki je praktično direktna kopija Jonesyja. Seveda bomo sodili, ko ven pride končni izdelek, ampak osebno mi stvar zgleda kot da jo je zasnovalo kup poslovnežev, ki so pogledali najbolj trenutno najbolj uspešne igre na trgu in nato skupaj spravili izdelek iz katerega se bo dalo iztisniti maksimalni izkupiček denarja.

      Še enkrat, upam, da se motim, ampak tole mi je zaenkrat videti povsem brez neke prave vizije.

      • Nič nisem rekel, da niso začeli jemat grafične insperacije od Fortnite-a ampak rečt da kopirajo Fortnite creative pa je idiotizem, ko se je že mnogo pred tem vedelo kaj Everywhere bo. Jaz sem samo omenil, da ste kljub vsem temu vsi mislili, da bo neka alternative GTAju…

        • O Everywhere smo pisali edino tri leta in takrat: ja, sodili smo, da zna biti nek GTA konkurent, ker pač ni bilo nobene informacije o igri. Pričujoči članek GTA-ja sploh ne omenja, zna pa Mindseye, njihova druga igra, biti neka verzija GTAja? Dražilnik je vsekakor videti akcijsko in vsebuje avte 😀

        • No kakorkoli, jaz se že dlje časa spomnim, da sem nekje bral kaj everywhere bo ampak spet si zgrešil dejstvo, ker ravno omenjen Mindseye je kao igra oz. mode, ki bo možen da se naredi v Everywhere. Zato sam omenjam tukaj tudi pozabljen garry’s mode, ker to hoče bit everywhere, zelo močan oz. advance garrys mode.

      • Žal bo vedno več iger, ki bodo izgledale kot, da jih je zasnoval “kup poslovnežev” – ker se vse vrti okoli denarja. Studiji se bojijo eksperimentirat (ne spreminjaj kar deluje), ker jih je strah posledic skupnosti & nizkega pretoka denarja. Manjši studiji velikokrat nimajo dovolj denarja ali pa jim manjka entuziazma. Seveda se v vsem najdejo izjeme. Od igre Everywhere sem vseeno imel malo več pričakovanj in je vse skupaj kot vsaj neko manjše razočaranje

        • Včasih so bili odgovor za to indiji ampak žalostna realnost je da danes tudi indiji niso več poceni – vsak studio mora namreč vložiti v marketing drugače se izgubi v poplavi indie naslovov, ki dnevno izidejo na Steamu…

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime