Bethesdo sta zapustili dve pomembni osebi

Po skoraj četrtini stoletja neumornega dela se iz toplih pisarn razvijalca Bethesda Softworks poslavlja eden od najbolj prepoznavnih obrazov tega studia. Ne, to ni Todd Howard, ki še vedno ostaja na čelu razvijalca, ampak njegov podpolkovnik Pete Hines, ki bi ga mnogo ljudi prav tako lahko označilo za obraz Bethesde.

Pete je svoje potovanje pri Bethesdi začel leta 1999 v bolj skromni vlogi, njegova odgovornost pa je skozi leta napredovala, dokler na koncu prišel do skoraj samega vrha Bethesde. Čeprav je Todd ostal glavni in je tudi bil tisti, ki je na odru spočel tiste največje najave prihajajočih iger, je Pete nato vedno poskrbel za intervjuje in se v teh spravil malce bolj globoko pogledati v pravkar najavljene naslove.

Po 23 letih dela pa se je Pete odločil, da zapusti razvijalca in skoči v prelestne vode upokojitve, ki mu bodo omogočale raziskovanje njegovih drugih hobijev. Odločitev zanj ni bila lahka, saj je pri Bethesdi razvil impresivno kariero, a nedavna splovitev Starfielda se mu je zdela kot pravi trenutek, da ugasne luči v svojem kotu pisarn in za sabo zapre vrata.

Slovo je bilo tako obojestransko in uradni računi Bethesde na X-u so za Hinesa spisali lepa poslovilna sporočila, sam pa je nato še dodal, da bo vedno ostal oboževalec tega razvijalca in del njegove skupnosti.

Na isti dan pa se je od razvijalca poslovila še ena pomembna oseba: William Shen. Tip morda resda ni tako slaven kot Pete Hines, a je pri Bethesdi delal skoraj 15 let in je bil tisti, ki je oblikoval glavne in stranske naloge za igre Skyrim, Fallout 4 in Fallout 76, pri dodatku Far Harbor za Fallout 4 pa je prevzel tudi vodilno vlogo oblikovanja nalog. Njegov talent je bil očiten, saj Far Harbor mnogi še danes hvalijo kot veliko boljšo izkušnjo kot pa tista, ki je ponudila kampanja znotraj Fallouta 4. Nakar je to vodilno vlogo ponovil še v nedavno izdanem Starfieldu.

William pa se za spremembo od svojega kolega ne namerava upokojiti, ampak bo skočil v naročje razvijalca Something Wicked Games, ki ga je lani ustanovil še en veteran Bethesde Jeff Gardiner. Jeff in William bosta zdaj delala na svoji prvi skupni igri imenovani Wyrdsong, ki ima presneto zanimivo premiso: igra se bo odvijala znotraj srednjeveške Portugalske, s primesmi fantazije, igra pa bo zgrajena na pogonu Unreal Engine 5, a datuma izida še nima.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime