Po skoraj 10 letih zamude je Squadron 42 dobil nov igralni napovednik

O zamudah vesoljske igre Star Citizen se je včasih na veliko pisalo, saj je ta neverjetna uspešnica, ki je svoje življenje začela na Kickstarterju in od takrat nabrala več kot 616 milijonov dolarjev, neprestano lomila obljube in prestavljala datume izidov. Tega se je nabralo že toliko, da se novinarjem zadeve sploh več ne da omenjati, saj smo na določeni točki prišli do spoznanja, da bo razvijalec Cloud Imperium zadevo neprestano zamikal in medtem gledal v pipico denarja, ki nikakor ne usahne.

Pred kratkim se je zaključil letošnji sejem CitizenCon in ta je bil po dolgem času zopet konkreten. Cloud Imperium in njegov vladar Chris Roberts sta pokazala kar nekaj zanimivih stvari, kot je denimo nova tehnika strežnikov, ki bo sinhronizirala dogodke, pa čeprav se neko dejanje sproži na povsem ločenem strežniku, ki je od igralca oddaljeno več svetlobnih let.

Končno pa smo nekaj novega izvedeli tudi o enoigralski kampanji Squadron 42, ki je bila sprva začrtana za leto 2014, nakar je bila večkrat prestavljena, dokler ni Chris sam povedal, da se bodo znebili datumov izidov in da bo pač stvar zunaj, ko bo za to pripravljena.

Se zdaj dejansko približujemo k izidu? Kdo bi vedel, a dobili smo nov, skoraj pol ure dolg igralni napovednik, ki pokaže na čemu vsem je do sedaj delala razvojna ekipa. Tu so vesoljske bitke, nakar lahko skočimo še v, treba je priznati, dokaj adrenalinske in realistične spopade iz prvoosebnega pogleda, nakar lahko gledamo še prenovljene vmesne sekvence, kjer so pred kamere stopili Hollywoodski zvezdniki kot so Gillian Anderson, Mark Hamill in Gary Oldman.

Vse to je videti super, a kaj ko se nam še vedno ne sanja o datumu izida in čeprav Cloud Imperium pravi, da je stvar zdaj vsebinsko dokončana in jih čaka samo še poliranje narejenega dela, je to bolj slaba tolažba. Že izbrani posnetki večkrat pokažejo scene, kjer sličice na sekundo padejo na manj kot 20, zato jih na tem področju čaka še kar nekaj dela.

Vendar je veliko večji problem te igre tako imenovani “scope creep”. To je past v katero se ujame veliko razvijalcev, ki ves čas dobivajo ideje, kako bi lahko v igro vgradili še neko dodatno stvar, nakar se razvojni čas podaljša in ko stvar vdelajo nenadoma spoznajo, da je preteklo že več let in je treba prenoviti grafično podobo, kar seveda razvojni čas spet podaljša in potem se nekdo spet domisli, da bi vdelal še eno igralno noviteto. Ta cikel se nato ponavlja, dokler se ne zgodi ena od dveh stvari: bodisi založniku prekipi in igro porine na trg nedokončano ali pa zmanjka denarja in je stvar preklicana. Vendar pa Cloud Imperium teh težav nima, saj še vedno dobiva bogate prilive denarja, zaradi česar se jim nikamor ne mudi, zato imam občutek, da se bomo čez desetletje toplo spominjali tega napovednika in zraven potožili, da Squadron 42 še vedno ni izšel.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime