Ta meme Instagram profil, ki ga promovira POPTV, je ena najbolj cringe stvari na internetu

Prisežem, da se ne želim nalašč norčevati iz POPTV-ja in njegovih umotvorov, a kaj hočem, ko pa mi neprestano dostavljajo nov material. Tema letošnjega smeha je oddaja Slovenija ima talent, ki prekipeva z oglasi do te mere, da ti sestavljajo že skoraj polovico oddaje, vendar pa ima POPTV na sporedu še en resničnostni šov, ki mu je že zdavnaj potekel rok trajanja, a se še kar vrti po televiziji.

Gre za oddajo Kmetija, ki letos nastopa v svoji že 10. sezoni in čeprav nimam dokazov za to, stavim, da je letošnja gledanost najnižja do sedaj in da je naslednje leto ne bomo videli. Kako to vem? Ker moja izvoljenka letos ni pogledala niti ene epizode, čeprav je pogledala prejšnjih 9 sezon. Razloga za neogled nima – preprosto ima dovolj “enega in istega”.

Vendar bolj kot oddaja mi je v oči skočil nedavni članek na 24ur z naslovom “Spletne šale na račun Kmetije osvajajo vrtoglave številke” in ta me je presenetil. Sem se morda zmotil in je Kmetija danes bolj popularna kot pa kadarkoli prej?

No, temu ni povsem tako. Podlaga članka je namreč ločena oddaja Kmetija: Cela štala (tako je, Kmetija ima spinoffe kot The Walking Dead), ki govori o Instagram in TikTok profilu smejmose32, ta pa se ponaša z rekordnimi ogledi in obiski. Profil ima na Instagramu več kot 41k sledilcev in se med drugim norčuje tudi iz oddaje Slovenija ima talent in Kmetija.

Ne bom vam zdaj govoril, da imam jaz osebno tisti najbolj pravilen občutek za humor in da je na meni sodba, kaj je smešno in kaj ni smešno. Vendar pa so šale na smejmose32 nekaj najbolj cringe, kar sem videl v zadnjih nekaj letih interneta in stvar je naravnost boleča za gledanje.

V bistvu ne vem, če so to šale, ampak v bistvu samo stavki, ki jih je nekdo poskušal poustvariti v meme formatu. Poglejmo si denimo zgornji primer z naslovom Jaz jutri zjutraj, ki vsebuje sliko s podnapisom “Danes sem utrujen, kot še nikoli do zdaj”. Kje je tu šala? Je to morda neka družbena kritika na preveč utrujen delovni narod in če je, zakaj je narejena v meme formatu, ki naj bi bil smešen?

Ali pa spodnji posnetek glede poceni sončnih očal za 1 €, zaradi katerih vidiš slabo. Kje torej tukaj tiči humor? Stvar se sliši kot da bi imel en pogovor s prijateljem in bi mu potožil, da nosim očala za 1 € in da čez njih ne vidim slabo, nakar bi od njega pričakoval, da se prepogne in zvrne po tleh, saj ga je smeh ob tem stavku tako prevzel, da sploh ne more več normalno funkcionirati.

In tu pridemo do grobe resnice: profil ni namenjen vsesplošnemu zabavanju sledilcev, ampak je tam zato, da promovira vsebino POPTV-ja. Spet za to nimamo dokazov, ampak dovolj je zgovoren že sam intervju, kjer ustvarjalca smejmose32 želita ostati anonimna in na vprašanje od kje črpata navdih odgovorita z:

“Kmetija nama je vedno bila eden najboljših šovov zaradi ogromno smeha in drame ter različnih tipov tekmovalcev, kar ti da material za objavo videa ali slike. Vedno komaj čakava novi del na VOYO, da dobiva material za novo objavo.”

Zgornje se mi ne sliši kot nek naključni Instagram zabavljač, ki je do svoje slave prišel naključno in po iskreni želji zabavanja sledilcev. Bolj se mi sliši kot ločen profil, ki je v resnici last POPTV-ja in nam na ta način, kot nevtralen profil, poskuša predstaviti vsebino tega kanala in se obenem obupano trudi tekmovalce Kmetije predstaviti kot meme material.

In to me jezi, saj je meme od vedno pripadal internetu in se je rodil po spletu naključij. Izvor teh smešnih podobic in videov mora biti nek naključnež, ki je na nek forum ali družabno omrežje prilepil cringe sliko, nakar se je viralno razširil preko interneta. Ali pa intervju, ki poda nenačrtovane odgovore v stilu: “Rad imam želve”. Ne pa da se ga poskuša ustvariti umetno, kot v laboratoriju in to samo z namenom nekega komercialnega produkta.

POPTV pri temu ni sam. Spomnim se, ko je nedolgo nazaj poskušal A1 Slovenija ravno tako ustvariti svoj meme preko lastnega generatorja smešnih sličic, ta pa je v glavni vlogi držal Staneta in to v različnih pozah. Kdo je Stane in zakaj bi kdo iz njega delal zabavne sličice in jih naknadno delil preko interneta ni bilo pomembno, saj se je šlo samo za poskus ustvaritve neke zabavne ikone oziroma maskote, ki bi jo bilo nato lažje tržiti. Vendar pa je poskus propadel, Stane je izginil in enako bi morala oziroma kmalu bo enaka usoda doletela tudi Kmetijo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime