🔥 UVI.GG

Baldur’s Gate 3 zna kmalu dobiti nov igralni način, kjer je smrt stalna

Kakor kaže zna Baldur’s Gate 3 letos izmakniti lovoriko naslova najboljše igre leta 2023 in ta laskavi naslov si upravičeno zasluži. Razvijalec Larian Studios je dokazal, da ga zdaj lahko prištevamo med razvijalce najvišjega kova in pri marsikakšnem navdušencu nad RPG-ji je ta studio zdaj zamenjal utrujeni BioWare, ki je nekdaj izdajal same uspešnice, zdaj pa je bleda senca samega sebe.

Larian se še ni čisto izjasnil ali namerava za Baldur’s Gate 3 izdati tudi kakšen obsežnejši dodatek, čeprav tega ta igra niti ne potrebuje, saj vam že osnovna kampanja lahko prinese več kot 100 ur zabave, nakar vas čaka še ponovno preigravanje, saj vse vsebine preprosto ne boste ugledali samo skozi eno igranje. Nov igranja se lahko lotite na višji težavnost, zna pa biti, da bo kmalu poskrbljeno tudi za mazohiste, ki se radi lotijo najvišjega možnega izziva.

New GOG achievement, hinting the Honour Mode?
byu/Scornz inBaldursGate3

Nek uporabnik Reddita je namreč opazil, da je se je pri GOG verziji igre pojavil nov dosežek Foehammer, tega pa lahko dobimo samo takrat, ko celotno kampanjo preigramo na težavnosti Honour. Dosežek za zdaj še ni omogočen, a je lep pokazatelj, da Larian očitno o njem razmišlja oziroma da je ta tik pred tem, da ga implementirajo.

Igralni način Honour je igralcem prejšnjih Larianovih iger, v tem primeru Divinity: Original Sin 1 in 2, že znan, saj je tam dodatno otežil že tako visoko težavnost Tactician. Honour v bistvu ni zvišal same težavnosti, saj je ta ostala enako brutalna kot na Tactician, a je v kampanjo dodal dve dodatni komplikaciji: igralci so bili omejeni na samo en položaj shranjevanja in ob smrti glavnega junaka se je ta shranjen položaj samodejno izbrisal, tako da si moral kampanjo začeti od začetka.

Ti dve stvari sta že pri Divinity: Original Sin igranje naredili primerno samo za tiste največje mojstre, pri Baldur’s Gate 3 pa je stvar še težja, saj je kampanja daljša. Samo predstavljajte si, da igrate 90 ur, nakar sredi boja naredite usodno napako, ki je lahko tudi posledica nesrečnega klika in že se lahko poslovite od vseh teh ur garanja in finomehaničnega nadzorovanja druščine. Ni treba dvakrat poudarjati, da je ta igralni način namenjen samo tistim, ki so osnovno kampanja preigrali do obisti in so odkrili vse njene skrivnosti, saj ni brutalna samo težavnost, ampak vam ena shranjevala točka tudi močno zreducira možnosti eksperimentiranja v dialogih.

Kdaj bo igralna možnost Honour prispela v igro še ni znano, saj Larian zadeve še ni uradno priznal, a razvijalec še vedno pridno izdaja posodobitve, tako da se to zna zgoditi še ta mesec – ravno prejšnji teden smo prejeli četrti večji popravek, ki je morda pripravil teren tudi za Honour preigravanje.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime