Izid avstralskega Fallouta zamaknjen tik pred izidom

Razvijalec Drop Bear Bytes že leta dela na svoji igri Broken Roads, ki se jo je po prvih napovednikih hitro oprijel naziv “avstralski Fallout”. Ta naslov igra nosi upravičeno, saj se zgodba odvija v post-apokaliptičnih nedrjih Avstralije, igra pa se namesto po novodobnih, prvoosebnih Falloutih raje zgleduje po starošolskih verzijah, ki smo jih dobili v prvih dveh igrah, v teh pa smo akcijo spremljali iz izometrične perspektive, po radioaktivni pušči pa smo se sprehajali skupinsko.

Broken Roads te elemente nadgradi z moderno grafično podobo, ki nosi pridih oljnih slik in zna koga spomniti na igro Disco Elysium. Drop Bear Bytes si iz tega naslova ni sposodil samo grafičnega dizajna, ampak tudi sistem dialogov, ki naj bi bil tule veliko globlji od Fallout iger in bo vseboval posebnost v obliki moralnega kompasa. Ta bo narekoval dejanja naših junakov, saj bodo vsi nosili svoja prepričanja, nakar bodo dialogi oblikovali naš pristop do določenih situacij.

Ravno ta moralni kompas je razvijalcu povzročil več težav kot pa je bilo sprva predvideno, zato se je Drop Bear Bytes tik pred zdajci odločil, da izid igre zamakne v zgodnji del 2024. Svojo odločitev so pojasnili na X-u in v javnem pismu zapisali, da je Broken Roads tekom razvoja postala ekstremno kompleksna igra, ki bo pri enem preigravanju zahtevala nekje 30 ur, zaradi vseh dialogov in odločitev pa je nastalo tisoče niti razpletov zgodbe, ki jih je treba stestirati, saj se drugače lahko igralec ujame v situacijo, ki mu prepreči nadaljnje preigravanje zgodbe. To zahteva svoj čas, zato so sprejeli težko odločitev, da Broken Roads zamaknejo v začetek naslednjega leta.

Prestavitev izida je bila tako nenadna, da je presenetila tudi nekatere opisovalce iger. Spletna stran IGN je denimo bila sredi delanja recenzije, nakar jim je razvijalec sporočil, da je bilo njihovo delo zaman, saj bo igra zamudila nekaj mesecev. Uradna stran na Steamu še vedno kaže, da je izid igre načrtovan za jutri, 14. novembra, nakar spodaj najdemo grafično pasico, ki kaže resnični datum.

Zamik je bil resda presenečenje, a kakšne posebne jeze pri igralcih ni sprožil. Letos je namreč izšlo čisto preveč iger, ki so nato vsebovale čisto preveč hroščev, zato je pohvalno, da si je vsaj nekdo vzel čas za finomehanično poliranje svojega izdelka, ki že takoj ob izidu zasije v svojem polnem sijaju.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime