Pričakovanja za igro Suicide Squad: Kill the Justice League so bila presneto visoka. Na igri namreč dela razvijalec Rocksteady Studios, ki je leta nazaj spočel trojico Batman Arkham iger, te pa so bile tako vplivne, da je njihov stil pretepanja in napadanja sovražnikov iz zasede kopiralo ogromno iger – celo frišni Spider-Man 2 še vedno izrablja nekatere trike, ki jih je leta 2009 prvič predstavil Arkham Asylum.
Prva najava igre pa se ni izšla po načrtih. Rocksteady je po letih razvoja pokazal prvi igralni napovednik in ta je naletel na izjemno slab odziv igralcev. Ne samo, da je igralna formula biti povsem drugačna od Arkham iger in da se četverica junakov igra praktično identično, zadevo je še dodatno potopilo dejstvo, da bo tole “live service” naslov, kar pomeni polno ceno igre, nakar je treba denarce odštevati še za kopico mikrotransakcij. Vse to se je dogajalo aprila letos in zaradi negativnega odziva se je Warner Bros. odločil, da izid igre zamakne na 2. februar 2024, ob tem pa nihče ni dodal kakšnega bistvenega razloga za prestavitev.
In zdaj je jasno zakaj, saj je Rocksteady zagnal prvo epizodo iz nove serije posnetkov Suicide Squad Insider, ki oriše zgodbo in pokaže nekaj malega igranja, od prvega napovednika pa se ni spremenilo nič. Antiheroji Dead Shot, Harley Quinn, Captain Boomerang in King Shark se večinoma še vedno nekako premikajo enako in tudi strelska akcija ni videti nič kaj preveč posebnega. Zgodba pravi, da je Brainiac napadel Zemljo in ekipo junakov Justice League spremenil v zlobce, ki se jim čudno svetijo oči, zato jih mora nazaj v dimenzijo normalnosti spraviti grupa Suicide Squad. Ta na začetku obišče muzej Lige pravičnih, kjer izmaknejo nekaj priročnih onegajev, nakar se spravijo reševati mesto Metropolis, čigar prebivalci so izginili ali pa se spremenili v podložnike Brainiaca.
Od igre zatorej ni za pričakovati, da bo kopirala Arkham igre, saj je tole zdaj postala streljačina, s čimer sicer ni nič zares narobe, le da akcije ni videti ravno nekaj posebnega, nasprotniki pa so videti nekaj povsem nezanimivega. Prav tako je mesto Metropolis med enim kadrom, ko ga junaki samo prečkajo in se ne streljajo, videti povsem prazno, kar je daleč od tega kar so nam predstavili igri Batman: Arkham City in Arkham Knight, ko so ravno grupe zlobnežev, posejanje naokoli, veliko pridodale k atmosferi. Igri Spider-Man in Spider-Man 2 sta nato stvar samo še izboljšali, ko sta mesto poselili s civilnimi prebivalci, zaradi česar se je svet zdel živ in vreden raziskovanja. So pa vsaj vmesne sekvence videti zabavno in za razliko od Marvel izdelkov bomo tule videli več nasilja in celo nekaj preklinjanja.
Razvijalec Rocksteady v novem videu ni omenil prav ničesar glede mikrotransakcij, ki v igro zagotovo še prihajajo, saj je založnik Warner Bros. nedavno potrdil, da bo še več njihovih izdelkov vsebovalo “live service” elemente.