Bethesda poskuša igralce na Steamu prepričati, da dajo Starfieldu še eno priložnost

Starfield je veljal za eno od najbolj pričakovanih iger priznanega razvijalca Bethesda, ta pa je tudi sama stvar pred izidom označevala kot njihov najbolj ambiciozni izdelek doslej, ki ga prej ni bilo moč izdelati, saj leta nazaj tehnologija enostavno ni bila dovolj zrela, da bi lahko izpolnila vse njihove zastavljene cilje. Žal pa se je ob izidu pokazalo, da je kar nekaj teh obljub ostalo neizpolnjenih, zaradi česar si je igra marsikje, med njimi smo tudi mi, prislužila zgolj povprečne ocene.

Začetna zaljubljenost je popustila tudi pri igralcih in tako je začela igrina ocena na Steamu zlagoma povzeti navzdol. Skoraj 81k kritik in ocen je igri nataknilo oceno “Mixed”, med najbolj popularnimi pa so daljše negativne kritike. Bethesda se je zdaj odločila proti slabi ocenam boriti na dokaj unikaten način, saj je razvijalec nagovoril tiste najbolj izpostavljene rdeče ocene in te igralce poskušal prepričati, da igri ponudijo še eno možnost.

Najbolj popularna negativna kritika enega igralca pravi, da je raziskovanje vesolja zreducirano na klikanje po menijih in da je naša vesoljska ladja v bistvu samo skladišče za opremo, ki ga nato lahko selimo med različnimi lokacijami. Bethesda pravi, da mora igra nalagati ogromne mape, ti nalagalni časi pa trajajo manj kot 3 sekunde, kar igralce ne bi smelo motiti med uživanjem vsebine, ki so jo kreirali znotraj igre. Nakar igralcu svetuje, da je Starfield ogromna igra, ki vsebuje glavne in stranske misije, te pa ponujajo stotine ur igranja in da bi bilo nemara dobro, da ustvari svež lik in preko njega izkusi poti, ki jih pri prejšnjem igranju ni izbral.

Nek drug igralec se je nato potožil, da je raziskovanje planetov dolgočasno in ponavljajoče, a Bethesda pravi, da so opustošeni planeti in lune del dizajna in situacijo primerja z resničnimi planeti, ki so desetletja nazaj obiskali Luno, te avanture pa takrat niso označili za dolgočasno.

Deli teh zagovorov se nato začnejo ponavljati, saj Bethesda nato vsakemu igralcu preko identičnega teksta svetuje, naj igri ponudi še eno priložnost.

V bistvu s takšnim zagovarjanjem založnika in razvijalca ni nič narobe – potezo bi celo označili za dobrodošlo, saj nam razvijalec preko tega sporoča, da je v stiku s svojo skupnostjo in da mu je mar za njene kritike, zaradi česar izpade bolj človeški. Je pa poteza vseeno malce nenavadna in mnogi so začeli ugibati, da je Bethesdo k temu spodbodla ocena “Mixed”, ki na Steamu zna vplivati na prodajo, preko teh zagovorov pa morda upajo, da bodo lastniki teh kritik igro res še enkrat zagnali in morda nato svoje mnenje spremenili na pozitivno.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime