Marsikdo se spomni razvijalca Hello Games in njegovega pionirskega naslova No Man’s Sky, ki je bil ob izidu leta 2016 ena velika polomija. Razvijalec je namreč v oglaševalski kampanji pred izidom obljubljal preveč, saj je šef studia Sean Murray v intervjujih govoril, kako bo ta igra vsebovala praktično celo vesolje, unikatne planete in tako veliko površino za raziskovanje, da se dva igralca nikoli ne bosta sploh mogla srečati. Nakar se je na koncu vse skupaj izkazalo za pretiravanje, saj je bilo resda veliko planetov, a ti so se kmalu začeli ponavljati, večigralstvo pa praktično ni obstajalo, manjkalo pa je tudi cel kup obljubljenih igralnih mehanik.
Hello Games se je nato potuhnil in nato leta samo pridno delal na posodobitvah, ki so bile brezplačne in so med drugim vnesle toliko vsebine, da bi lahko marsikdo za njih zaračunaval. No Man’s Sky je tako danes povsem druga izkušnja kot pa ob izidu in marsikdo si je mislil, da se je morda Hello Games od vsega tega prevelikega obljubljanja kaj naučil in bo pri promociji svoje naslednje igre ubral drug pristop.
Vendar pa se to ni zgodilo. Na včerajšnji podelitvi The Game Awards je na oder stopil Sean Murray in napovedal njihov nov naslov Light No Fire, to pa bo spet ogromna igra, ki pa tokrat ne bo poskušala poustvariti celega vesolja, ampak pri svojih obljubljal ni ravno manj ambiciozna, saj bo igra imela tako veliko mapo, da je ta primerljiva s površino celotne Zemlje.
Kako je to visokoleteča obljuba si je malce težko predstavljati in najbližja primerjava bi bila igra Microsoft Flight Simulator, ki poskuša poustvariti cel planet preko satelitskih posnetkov. Zdaj pa si predstavljajte, da bi lahko z letalom pristali kjerkoli bi želeli in spodaj bi našli podrobne stopnje, z eksotičnimi živalmi in naselbinami, ki so jih skupaj skovačili drugi igralci.
Nekaj takšnega naj bi dostavil Light No Fire, ki je glede na prvi igralni posnetek vizualno videti presneto podobno No Man’s Sky. Ogromna mapa naj bi bila gosto poseljena z raznolikim ekosistemom, svet pa bodo generirali algoritmi, ki so poskrbeli za izdelavo No Man’s Sky planetov, le da bodo tule bolj izpopolnjeni, tako da nam ne bo nikoli res dolgčas.
Velik poudarek je tudi na večigralstvu in sodelovanju z drugimi igralci, saj boste lahko skupaj raziskovali, gradili in se verjetno tudi kaj bojevali. Sean pravi, da bodo sicer različni deli planetov instancirani, tako da ne boste videli kar vse igralcev, ki se naenkrat poganjajo po planetu, saj bi to ubilo tudi najmočnejše strežnike, a bodo povsod videti njihove stvaritve, tako da bo neka koliba, ki jo je postavila neka skupina, vidna vsem igralcem, ti pa jo bodo nato lahko tudi porušili.
Light No Fire zaenkrat nima datuma izida, je pa bila že postavljena uradna Steam stran, tako da je očitno odveč zaskrbljenost, da bi bila igra ekskluzivno zavezana trgovini Epic Games Store.