Serija iger Persona je s svojim petim delom postala tako popularna, da so za njo poprijeli tudi tisti, ki navadno ne marajo animejev oziroma so jim odbijajoče mehanike japonskih RPG-jev. In ni jih bilo malo, ki so preko igre Persona 5 odkrili povsem nov žanr igričarske zabave za katerega v bistvu sploh niso vedeli prej, da obstaja, nakar so se spravili v raziskovanje dodatnih iger znotraj franšize Persona.
In zabave jim ne bo umanjkalo, saj ne samo da obstajajo pretekli deli, kjer vsak od njih zahteva nekje 100 ur za celotno preigravanje, sam peti del je dobil dve večji ločeni razširitvi Strikers in Tactica. Razvijalec Atlus je verjetno že sam izmučen od dostavljanja vsebine, ki se vrti okoli ene in iste franšize, zato so že dolgo nazaj napovedali nekaj povsem novega in sicer gre za naslov Metaphor: ReFantazio, ki je bil znova predstavljen na podelitvi The Game Awards, razvijalec pa je zdaj v novem videu povedal nekaj tistih bistvenih razlik, po katerih se bo ta igra razlikovala od tistih znotraj franšize Persona.
Kakšnih blaznih razlik sicer ne boste videli, saj se japonski razvijalci zelo radi oprimejo ene uspešne igralne formule in nato iz nje spočnejo cel kup iger, ki se igrajo praktično enako – samo poglejte si denimo serijo Yakuza. Tako bo tudi Metaphor: ReFantazio na moč podoben igram Persona, spremenila pa se bo okolica, saj bomo tule očitno gledali v bolj fantazijsko obarvan srednjeveški vek, medtem ko so se igre Persona odvijale v sodobnem času.
Zgodba kot sama je dokaj zanimiva, saj nas bo ReFantazio porinil v svet v katerem je ravnokar umrl kralj, a namesto da bi vladavina prešla v roke dediča, ta smrt tule sproži volitve in v teh lahko zmaga kdorkoli, ki je dovolj popularen in je eden tistih magičnih posebnežev za katerega se splača bojevati in mu mesečno plačevati davke. Naloga našega protagonista bo tako zbiranje podpore po celem fantazijskem svetu in tega bomo prečkali na krovu ogromne ladje, ki zna surfati po tleh ali pa se dvigniti na ogromne noge za tiste večje ovire na cesti.
Tako kot v igrah Persona nas tudi tule čaka veliko pogovarjanja z drugimi, s temi spremljevalci pa bomo lahko stkali prijateljske vezi, kar bo nato vplivalo na razvoj našega lika. Največja sprememba je vidna na področju boja, saj bo lahko igralec zdaj sam preklapljal med poteznim igralnim načinom in takšnim, kjer lahko nasprotnika pretepemo v realnem času. Atlus pravi, da bo izbira tu tičala na nas in da naj bi akcijski način uporabili za tiste nasprotnike, ki bi nam v poteznem načinu samo kradli čas, saj se gre za manjše nadloge, ki niso vredne taktičnega razmišljanja, zaradi česar se vprašaš, zakaj so potem sploh tam.
Metaphor: ReFantazio je še dokaj daleč stran, saj ga pričakujemo šele v jeseni 2024 in sicer za PC, PlayStation 4 in 5 ter Xbox Series X.