AMD FSR 3.0 vam v igri Cyberpunk 2077 dobesedno podvoji sličice na sekundo

Počakajte malo z nadgrajevanjem vaših grafičnih kartic, saj se da očitno iz njih iztisniti še nekaj življenja. AMD je namreč nedavno prenovil svojo tehnologijo FSR in jo v odprtokodni obliki FSR 3.0 ponudil vsakemu, ki bi si jo rad prenesel in jo nato implementiral v kakšne že izdane igre. In glede na prve teste in mode stvar deluje zares impresivno in jo lahko izkoristijo pripadniki Nvidia in AMD taborov.

Nvidia je v svojo trenutno generacijo grafičnih kartic RTX 4060, 4070, 4080 in 4090 implementirala novo tehnologijo “Frame Generation”, ta pa deluje skladno z njihovim algoritmom za preračunavanje izrisanih sličic DLSS. Zadeva deluje tako, da dinamično izrisuje “lažne” sličice, kar pomeni, da lahko na takšen način dobesedno podvoji skupno število sličic na sekundo pri vseh igrah, ki ti tehnologiji podpirajo. Frame Generation je tako omogočil, da lahko igro Cyberpunk 2077 poganjamo v ray tracing načinu, ki čisto vso osvetljavo igre naredi realistično in brez tehnologije Frame Generation bi tudi grafična kartica RTX 4090 v višjih ločljivostih težko omogočila tekočo izkušnjo, še manj pa bi bilo to možno za šibkejše kartice. Frame Generation je zato pri ray tracingu ključen, a ima en problem: deluje samo na trenutni seriji RTX grafičnih kartic, medtem ko prejšnja generacija RTX 3060, 3070, 3080 in 3090 zadeve ne podpira.

Tako je bil ravno Frame Generation glavni razlog, da so tudi lastniki grafičnih kartic RTX 3090 začeli razmišljati o nadgradnji, a morda jim bo zdaj AMD omogočil, da z nakupom še malce počakajo. Modder Nukem9 je namreč FSR 3.0 predelal tako, da tega sparimo z Nvidia in AMD grafičnimi karticami, tem pa je zdaj tudi omogočen vklop tehnologije Frame Generation.

Rezultati so impresivni, vendar pa trenutna verzija moda deluje samo v navezi z RTX grafičnimi karticami, medtem ko boste AMD-jevci bodisi morali počakati na modderja LukeFZ, da ta zaključi beta testiranje svojega moda ali pa si tega predčasno odklenete preko njegovega Patreona.

V vsakem primeru boste pridobili lep dvig sličic na sekundo in zgodnji testi na spletu pokažejo še enkrat višje številke: iz 30 na 60 ali pa iz nestabilnih 50 na več kot 100 sličic na sekundo. Seveda je vse spet odvisno od vaših nastavitev, a sam sem zadevo testiral na grafični kartici RTX 3070 in v igri Cyberpunk 2077 sem lahko celo vklopil možnost “Path Tracing” in še vedno sem med sprehajanjem skozi mesto lahko dosegel več kot 60 sličic na sekundo in to pri ločljivosti 2560 x 1440.

Zadeva sicer ni popolna, saj je mod še v izdelavi. Pojavlja se “ghosting”, tako da nekateri predmeti ob hitrem premikanju za sabo puščajo sled in vsake toliko se pojavi kakšna težava s sencami. Vendar pa bodo te stvari skoraj zagotovo odpravljene, AMD pa namerava v Cyberpunk 2077 in Starfield tudi uradno omogočiti FSR 3.0, tako da ga boste lahko preprosto izbrali iz menija in se ne bo treba ukvarjati z nameščanjem modifikacij.

Če bi stvar radi tudi sami preizkusili si lahko mod prenesete tule, nakar samo sledite navodilom znotraj “Read Me” datoteke. Pazite, da datoteke razširite v mapo Cyberpunk 2077\bin\x64, nakar se še prepričajte, da imate v Windowsih pod: “Nastavitve -> Zaslon – > Grafika – > Spremeni privzete nastavitve grafike” označeno možnost “Pospešeno strojno razporejanje za GPE oz. Hardware Accelerated GPU Scheduling”, saj brez tega v igri ne boste mogli obkljukati možnosti za Frame Generation.

Pričujoči mod deluje tudi na vseh drugih igrah, ki podpirajo tehnologijo Frame Generation, zato so se igralci že spravili v testiranje naslovov kot so Starfield, Lords of the Fallen in Alan Wake 2.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime