Kakšna bi bila nova predstavitev igre Senua’s Saga: Hellblade 2, brez da v njej razvijalec Ninja Theory vsaj polovico časa ne bi namenil temi, kako bo Hellblade nosil naravnost fantastično grafično podobo in koliko truda je šlo v natančno razdelano animacijo? Ninja Theory si preprosto ne more pomagati in tudi na včerajšnji konferenci smo gledali veliko hvalisanja do sedaj razvite tehnologije, medtem ko glede konkretne igralne formule nismo dobili nekih večjih informacij.
Hellblade 2 se bo tako verjetno igral podobno kot predhodnik, kar pomeni veliko sprehajanja, gledanje podrobne grafike, nakar se bo vsake toliko treba malce pretepati. Razvijalec sicer pravi, da bo boj bolj napreden, a kakšne posebne razlike v primerjavi s predhodnikom osebno nisem videl, bodo pa očitno animacije tokrat še bolj podrobne.
Razvijalec se je še pohvalil, da so se za poustvaritev okolice odpravili slikati Islandijo in tam obiskali nekaj čudovitih lokacij, nakar so se na koncu dotaknili še zvočne izkušnje, ki bo tokrat še boljša od prej. Hellblade 2 bo omogočal obkrožujoči zvok, kar pomeni da bomo iz vseh smeri slišali šepetanje in učinke islandskega vetra, stvar pa bo koristna tudi med bojem, saj igra ne vsebuje uporabniškega vmesnika in se bo treba zanašati na sluh, saj bomo samo tako lahko predvideli iz katere smeri prihaja naslednji udarec nasprotnika.
Malce sarkastični ton tega članka gre na račun dejstva, da o Senua’s Saga: Hellblade 2 poslušamo že celo večnost in v napovednikih vedno vidimo ene in iste stvari, česar smo počasi postali že naveličani. Morda je to opazil tudi Ninja Theory, ki je po vseh teh letih končno izdal finalni datum izida, ki se bo zgodil 21. maja za PC in konzolo Xbox Series X. Igra bo na voljo samo digitalno, zaradi česar bo njena cena znašala 50 €, na dan izida pa bodo dostop do nje dobili tudi vsi naročniki Game Passa.