PlayStation ekskluziva Rise of the Ronin dobila daljši igralni napovednik

Razvijalca Team Ninja imamo radi, a nekdo znotraj njihove razvojne ekipe mora resno udariti po mizi in zahtevati plačilo tehnološkega dolga, ki si ga je ta studio nabiral zdaj že leta. Pri igrah Nioh 1 in 2 se sicer na grafiko nismo preveč ozirali, saj smo uživali v nadmočni igralnosti, so se pa razpoke že pošteno začele kazati v njihovih naslednjih naslovih Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin in Wo Long: Fallen Dynasty.

Še posebej slednji je kazal grafično podobo, ki zaostaja vsaj eno generacijo, za povrh pa je bila optimizacija igre obupna in igra še danes na PC-ju ne deluje tako kot bi morala.

Team Ninja se zdaj približuje izidu svojega naslednjega projekt Rise of the Ronin in ta je nedavno dobil daljši igralni napovednik ob katerem je hitro postalo jasno, da razvijalec kakšnega posebnega napora v nadgradnjo pogona ni vlagal, zato je stvar grafično že zdaj videti dokaj zastarelo – v nekaterih pogledih še bolj kot njihov prejšnji naslov Fallen Dynasty. Teksture so videti nekam revno, animacije pa včasih preprosto ne dohitevajo vsega tistega, kar se dogaja na ekranu.

O optimizaciji je še prezgodaj govoriti, je pa to prvi naslov tega razvijalca, ki se bo odvijal znotraj odprtega sveta. S tem bo morda Team Ninja rešil drugo zagato svojih iger: slabo sestavljene in oblikovane stopnje, ki so se skozi kampanje hitro začele ponavljati in preprosto niso bile zanimive za raziskovanje. Rise of the Ronin bo v tem pogledu drugačen, saj bodo stopnje močno bolj odprte, naokoli pa se bomo lahko sprehajali peš ali pa se preko ročnega izstreljevalnika vrvi zavihteli na streho bližnje hiše, nato od te odskočili in preko zmaja malce leteli, nakar se bomo spektakularno spustili na hrbet že galopirajočega konja.

Boj je videti podoben njihovim prejšnjim igram, kar pomeni veliko pariranja, izmikanja in čakanja na trenutek za napad. Po stopnjah se bomo lahko tudi neslišno sukali in sovražnike napadali iz zasede, čeprav bodo navadni tolovaji nenavadno vzdržljivi: v enem kadru vidimo našega junaka, ki sovražnika preko vrvi povleče iz manjše opazovalnice, ga na tleh zabode z mečem, a vse to mu je odbilo samo nekje pol življenjske črtice.

Kako bo Rise of the Ronin, ki ga že zdaj mnogi označujejo za mešanico iger Sekiro in Ghost of Tsushima bomo izvedeli 22. marca, ko igra izide ekskluzivno za konzolo PlayStation 5.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime