Že dolgo se sprašujem, zakaj v poplavi vseh teh predelav in manjših obnov pri Bethesdi nihče še ni prišel na idejo, da bi skupaj spravil večjo obnovo prvih dveh Falloutov. Morda ta dva izvirna projekta pri temu založniku nista preveč popularna, saj je igri spočel razvijalec Black Isle Studios, medtem kot je Bethesda nadzor nad franšizo prevzela šele leta 2008, ko je izšel Fallout 3.
Prvi dve igri tako dandanes uživata kultni status in čeprav sta to spoštovanja vredna naslova, dandanes njuno preigravanje zahteva veliko potrpežljivosti in privajanja na ostarele igralne mehanike. Stvar bi res zaživela v kakšnem modernem pogonu tipa Baldur’s Gate 3, a žal Bethesda ni napovedala nobenih takšnih načrtov glede obnove, zato je stvar, tako kot vedno, padla v roke modderjev.
Ti že nekaj let delajo na projektu Project Arroyo, ki si je zadal prenesti celotno kampanjo igre Fallout 2 v moderen pogon igre Fallout 4, kar je pogumen podvig, saj je Fallout 2 resda star, a vsebuje dokaj dolgo kampanjo, modderji pa so se morali še srečati z izzivom prenosa poteznega boja v prvoosebno streljanje in zamahovanje s hladnimi orožji.
Kljub temu, da je Project Arroyo zdaj v razvoju že nekaj let, je ekipa do sedaj ponudila samo bežne vpoglede v svojo kreacijo. To se je spremenilo nekaj dni nazaj, ko smo dobili čisto prvi napovednik, ta pa nam predstavi stopnje, ki so videti prepričljivo in se držijo duha originala. Morda mestoma celo preveč, saj original vase zaradi tehnoloških omejitev ni bil zmožen vdelati preveč podrobnosti in tudi Project Arroyo je v nekaterih pogledih videti čudno prazen.
Kdaj bo zadeva na voljo za igranje? Kdo bi vedel, je pa ekipa napovednik spočela z namenom, da v svoje vrste privabi nove prostovoljce. Medtem ko čakamo se bomo lahko že aprila poigrali z večjim modom Fallout: London, takrat pa se bo rodila tudi serija Fallout, ki jo bomo spremljali na pretočnem servisu Prime Video.