Razvijalec, ki je spočel odlično predelavo igre Half-Life 1, draži z novim projektom

Razvijalec Crowbar Collective je znotraj igričarske industrije prisoten več kot 10 let, med tem časom pa so izdali samo eno igro. Razlog za to ni lenost razvijalca, ampak bolj njegova nenavadna pot, saj je bil originalno ustanovljen kot modderska ekipa, ki se je kmalu po izidu igre Half-Life 2 lotila titanske naloge: predelati kampanjo prve igre v posodobljen pogon Source in morda zraven še popraviti nekatere zamere predhodnika.

Modderji se morda takrat sploh niso zavedali, kako velikega projekta so se lotili, saj je ta zahteval leta njihovega življenja, za svoj trud pa takrat niso bili plačani ničesar. Vendar pa vse to programiranje ni ostalo neopaženo: razvijalec Valve je opazil njihov talent in jim tako dovolil, da predelavo Black Mesa tudi uradno prodajajo na Steamu, kjer je igra izšla v nedokončanem stanju leta 2012, nakar so potrebovali še nekaj let, preden je bil projekt v celoti dokončan.

Black Mesa je ob polnem izidu požela odobravanja igralcev in kritikov, nad igro pa sem bil navdušen tudi sam, čeprav se mi še vedno zdi, da so stopnje na tujem planetu Xen preveč razvlečene in čeprav so boljše od tistih od originala, so za preigravanje še vedno utrujajoče. A splošno gledano je Crowbar Collective svojo nalogo opravil odlično, od zapisa zadnje vrstice kode znotraj igre Black Mesa pa niso počivali, ampak so delali na nečem novem, za to pa so pred kratkim izvrgli prvi dražilnik.

Ta ni preveč zgovoren. Vidimo štiri barve, ki se nato združijo v nek logotip, v ozadju pa slišimo zvoke streljanja in kričanja. Predvidevamo lahko torej, da bo nova igra zopet vsebovala nekakšen akcijski vidik, a kaj več Crowbar Collective ni želel izdati, saj igralce preko dražilnika samo vabi, da spremljajo posodobitev in beta teste na uradni strani.

Igralci so seveda hitro spočeli svoje lastne teorije, kaj naj bi nova igra bila. Moram priznati, da sem ob prvi zeleni barvi znotraj dražilnika skoraj takoj pomislil na Opposing Force – prvi uradni dodatek za Half-Life 1, ki ga je tiste dni spočel manjši razvijalec Gearbox. Pri teh mislih očitno nisem sam, saj večina igralcev meni, da štiri barve predstavljajo četverico uradnih dodatkov, ki jih je prejela prva igra: zelena za Opposing Force, morda za Blue Shift, oranžna za originalni Half-Life in vijolična za Decay – slednji dodatek je izšel samo za konzolo PlayStation 2. To teorijo izpodbija dejstvo, da Opposing Force in Blue Shift že dobivata svoji predelavi, a čisto možno je, da so se zdaj vsi ti projekti združili pod eno streho.

Spet drugi so mnenja, da bo tole morda povsem originalna igra, saj razvijalec na svoji uradni strani išče ljudi, ki so izkušeni v pogonu Unreal Engine 4, medtem ko je bila Black Mesa spočeta v pogonu Source in Valve verjetno ne bi bil ravno vesel prodaje predelave svoje licence, ki bi bila ustvarjena v tujem pogonu. Drugega kot čakanje nam ne ostane, a glede na to, da smo dobili dražilnik, verjetno uradno najava projekta ni več daleč stran.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime