MMO igra Star Citizen je v razvoju že toliko časa, da so se igralci v bistvu že navadili na igranje nedokončane verzije igre in nekateri so pričeli sumiti, da stvar preprosto ne bo nikoli izšla, saj preprosto služi preveč preko podpore igralcev, ki še vedno kupujejo drage pakete vesoljskih barkač. Razvoj se je sicer začel obetavno: leta 2012 je igra preko uspešne Kickstarter kampanje nabrala 2 milijona dolarjev podpore, že leto kasneje pa so se pojavili prvi preizkusi igre za vse začetne podpornike
Izid je bil nato načrtovan za leto 2014, a se je vseskozi prestavljal, razvijalec Cloud Imperium Games in njegov šef Chris Roberts pa sta neprestano dodajala nove cilje, ki so preprosto zahtevali svoj čas. Iz tega se je rodila tudi ideja o enoigralski kampanji Squadron 42, a tudi ta je nato začela prestavljati izide, dokler ni postala samostojni naslov, ki bo izdan preko posameznih epizod.
Vendar očitno obstaja luč na koncu tunela, saj je Chris Roberts v zadnjem javnem pismu zapisal, da se Star Citizen približuje ciljni ravnini. V zapisu je specifično omenjena verzija igre 1.0 in Roberts je ob tem ponosno naznanil, da bodo kmalu dostavili zadnji ključni del tehnologije, ki bo omogočil zaključek vizije igre, ki je preko donacij do sedaj nabrala več kot 670 milijonov dolarjev podpore.
Med razvojem se je Star Citizen največ mučil zaradi strežnikov, ki enostavno niso bili dorasli nalogi vzdrževanja konsistentnega vesolja, kjer bi samo eno spremembo lahko zaznali vsi igralci in bi bilo potovanje med različnimi strežniki sploh možno. Zdaj je bila ta ovira očitno premagana, zaradi česar sta Chris in ekipa začela razmišljati o zaključku razvoja, ki ga nikoli ne bo čisto zares konec, saj je tole ogromen MMO, ki bo ves čas dodajal novo vsebino in igralne mehanike.
Seveda pa nismo dobili ničesar konkretnega glede datuma izida verzije 1.0, je pa Chris omenil, da bo leto 2024 za igro zelo pomembno in kdo ve – morda se bomo v dokončani viziji tega projekta lahko pozabavali že enkrat letos ali pa morda v 2025.