Marvel 1943: Rise of Hydra nosi res impresivno grafično podobo

Te dni se v San Franciscu odvija sejem Game Developers Conference oziroma GDC, ki je bolj namenjen razvijalcem videoiger, kot pa splošni publiki. Vendar pa je na konferenci bil prisoten tudi Epic, ki je kazal vse zmožnosti svojega pogona Unreal Engine 5, to priložnost pa je izkoristil tudi studio Skydance New Media, ki je za svojo igro Marvel 1943: Rise of Hydra pokazal prvi napovednik.

In dve minuti in pol dolg video je videti resnično impresivno in če bi nekdo tole stvar odprl brez predhodnega znanja, bi lahko nekatere kadre zlahka zamenjal za celovečerni film. Sicer se še vedno vidi, da gledamo v videoigro, saj kakšni animaciji manjka tista pika na i za realistično premikanje človeških okončin, vendar pa se ob kakšni sceni, kjer gledamo samo okolico in daljno izrisano mesto, resnično vprašaš, kako daleč lahko še napreduje grafika dokler ne bo postala neločljiva od resničnega življenja oziroma filmov, ki že tako nosijo ogromno CGI-ja, kamor zagotovo spadajo Marvelovi izdelki.

Razvijalca Skydance New Media komandira Amy Henning, ki je pred tem pri razvijalcu Naughty Dog kot kreativna režiserka nadzorovala razvoj iger Uncharted, zdaj pa je šla na svoje in njen prvi samostojni projekt vsekakor obeta. Vrnili se bomo v leto 1943 in očitno bomo izmenjaje nadzorovali superjunaka Captain America in Black Pantherja, dvojec pa se takrat še ni poznal in se ni preveč maral – v enem kadru lahko vidimo popraskan ščit zaščitnika ZDA in na splošno v njunem razmerju vlada napetost.

Na žalost za Marvel 1943: Rise of Hydra nismo dobili nobenega prikaza igranja, čeprav lahko že zdaj ugibamo, da bo Black Panther preferiral bolj skrivalni pristop, Captain America pa bo šel raje na juriš. Bo pa končni produkt med igranjem videti tak kot v napovedniku: Amy je namreč ob videu dodala, da je vse videno dejansko izrisano znotraj pogona Unreal Engine 5 in da bo grafika takšna, kot jo vidimo v napovedniku.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime