World of Warcraft naj bi še vedno držal okoli 7 milijonov naročnikov

Če ste se v igričarski sferi v začetku drugega tisočletja zabavali večigralsko, potem ste zagotovo vsaj približno seznanjeni z igro World of Warcraft. Blizzardov MMO je bil takrat tako velik, da so se z njim poigrali tudi tisti, ki jim druženje preko strežnikov navadno ni ustrezalo, takrat pa se je začelo pisati o pravi odvisnosti od videoiger, saj so nekateri preprosto začeli zanemarjati resnično življenje, saj je bilo tisto v Azerothu veliko bolj privlačno.

Skozi leta so tudi drugi založniki poskušali poustvariti to, kar je takrat uspelo Blizzardu in čeprav so nekateri od teh izzivalcev danes še vedno živi in sodobni MMO-ji kažejo grafično podobo, ki je zdaj kilometre na WoW-om, nikomur od njih ni uspelo zrušiti kralja, ta pa je obdržal igralno bazo in to kljub temu, da nikoli ni postal brezplačen tako kot to velja za večino njegovih konkurentov.

World of Warcraft dandanes morda res ni tako popularen kot pa dve desetletji nazaj, a je daleč od tega, da bi bil mrtev. Na nedavni konferenci Game Developers Conference je na oder stopil Blizzardov John Hight in spregovoril nekaj besed o tej franšizi, ki je od svojih začetkov spočela že cel kup večjih in manjših dodatkov.

world of warcraft

Te razširitve so vplivale tudi na rast in padec naročnikov in Blizzard je skozi čas opazil, da vsak dodatek s sabo prinese predvidljivo gibanje igralne baze: ko dodatek izide je očiten nenaden poskok naročnikov, nakar začnejo številke upadati in se vsakič malce dvignejo, ko izide kakšna večja posodobitev. Številka doseže dno, ko se začne iztekati življenjska doba aktualnega dodatka, nakar številke zopet poskočijo, ko izide nova ekspanzija. Te skoke in padce je malce premešala izdaja klasičnih strežnikov za World of Warcraft Classic, ki sčasoma dobiva svojo lastno vsebino, a vse te številke so prištete v isti graf, saj ena naročnina plačuje za sodobno in klasično verzijo strežnikov.

Hight je ob svojem govoru na projektorju izrisal graf, ki je kazal krivuljo vzponov in padcev, a ob to ni pripisal številk. YouTuber Bellular Warcraft pa trdi, da se da iz tega grafa izluščiti dejanske številke, saj jih je zgolj treba primerjati s tistimi uradnimi ciframi, ki jih je Blizzard izpovedal ob izidu dodatka Legion, zraven pa je prištel še nekatere druge javne finančne rezultate.

Bellular pravi, da je World of Warcarft najnižjo bazo naročnikov imel leta 2018, ko se je med nami pojavil dodatek Battle for Azeroth – takrat naj bi se na strežnikih zadrževalo zgolj 4,05 milijona igralcev, pri predzadnji ekspanziji Shadowlands pa številke niso bile navdušujoče, saj je bilo naročnikov 4,5 milijona. Vendar pa je očitno Blizzard od takrat naredil nekaj pametnih stvari, saj so poslušali skupnost in med razvojem zadnjega dodatka Dragonflight upoštevali njihove želje, zaradi česar naj bi aktualno število igralcev zdaj znašalo okoli 7,25 milijona.

To je presenetljivo visoka številka in čeprav je Blizzard rekord dosegel z dodatkom Wrath of the Lich King, ko je držal več kot 12 milijonov igralcev, za 20 let star MMO, ki nikoli ni zvišal cene naročnine, se mu takšnih številk zagotovo ni treba sramovati, hkrati pa je jasno, da se World of Warcraft še dolgo ne bo odpravil v pokoj.

Lani se je v vlogo režiserja te franšize vrnil Chris Metzen, ta pa je skoraj takoj napovedal tri nove ekspanzije, ki bodo skupaj tvorile eno ogromno zgodbo The Worldsoul Saga. Še letos bo izšlo prvo poglavje The War Within, tega pa bodo nato nasledili še poglavji Midnight in The Last Titan.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime