Očitno lahko kar pozabimo na predelavo igre Dead Space 2

Ko je razvijalec Motive januarja lani v svet spravil predelavo legendarne grozljivke Dead Space so pristaši te franšize zopet dobili novo dozo upanja, da bo ta fenomenalna serija na novo obnovljena, odpravljene bodo stare zamere slabega tretjega dela in kdo ve, morda se bo začelo delo tudi na povsem svežem poglavju, ki bi si ga vsi vsekakor zaslužili, saj se je tretji del zaključil na presneto velikem “cliffhangerju”.

Resda je od izida predelave prvega dela minilo zgolj dobro leto, a novice glede nadaljnjega razvoja franšize že zdaj niso videti vzpodbudne. Slab znak za prihodnost je bilo že dejstvo, da se založnik EA ni kaj preveč hvalil s prodajnim rezultatom predelave prvega dela, nakar nista ne on, ne razvijalec Motive omenila česarkoli glede predelave drugega dela, ki je po mnenju mnogih najboljši v franšizi in bi bil logičen naslednji korak.

Slabi obeti so se nadaljevali, ko je Motive Studio najavil delo na igri, ki bo v glavno vlogo postavila Iron Mana, včeraj pa je EA zabil morda še zadnji žebelj v krsto upov glede igre Dead Space 2, saj je Motive zagrabil za vajeti franšize Battlefield, skupaj z razvijalci DICE, Criterion in Ripple Effect pa bodo poskušali zgraditi Battlefield univerzum, ki bo sestavljen iz enoigralskih in večigralskih naslovov.

Motive bo tako delal na dveh večjih projektih naenkrat in prostora za neko večjo predelavo v njihovih pisarnah enostavno več ni – na Battlefieldu bosta namreč delala Philippe Ducharme in Roman Campos-Oriola, ki sta pri predelavi Dead Spaca nosila vodilni vlogi.

S to novico je bilo tudi potrjeno, da bo 7. sezona Battlefielda 2042, podnaslovljena Turning Point, za to igro tudi zadnja in glede na to, da je ta izšla že prejšnji mesec, boste navdušenci nad Battlefieldom še nekaj časa stradali nove vsebine.

A boste to vsaj enkrat spet dobili, medtem ko je očitno Dead Space po ponovnem kratkem oživetju zopet bil poslan nazaj v skladišče zavrženih licenc.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime