Družabno omrežje Instagram je zasnovano tako, da uporabnika obdrži čim dlje pred zaslonom telefona, zato je tudi njegova vsebina praktično neskončna, saj lahko drsamo po zaslonu in nikoli ne bomo dosegli dna, vmes pa si lahko ogledamo še kak Story ali Reel. Meta je zdaj prišla na idejo, da bi uporabniku lahko dostavili kakšen vsiljen počitek in ob tem bi mu pred oči radi porinili še kak nepreskočljiv oglas.
Holy moly! Meta seemingly is now forcing us to watch ads in our feeds on Instagram!
— Dan Levy ✡ דניאל לוי (@TheDanLevy) June 1, 2024
The app legit stopped me from scrolling past this ad which is just a bonkers move to me. pic.twitter.com/740EXjGyl2
Ravno o tem so namreč začeli poročati nekateri uporabniki Instagrama in na Redditu in X-u lahko najdemo kar nekaj pritožb, kjer je nekdo med nič hudega sluteč brskanju na Instagramu nenadoma naletel na oglas, ki ima ob strani nekajsekundni odštevalnik za razliko od reklam na Reelu pa tega ni možno preskočiti.
Managed to capture the Instagram Feed Ad Break briefly on video
— Dan Levy ✡ דניאל לוי (@TheDanLevy) June 3, 2024
Very short clip b/c Meta seems to limit Instagram Ad Break in Feed insertions to only ~10 seconds long (I think) making it difficult to really get them screen recorded in action but I did what I could 😁 pic.twitter.com/YJ91VJTcts
Uporabniku tako ne ostane drugega, kot pa da nekaj sekund počaka in nato nadaljuje z brskanjem vsebine, a seveda je že teh nekaj trenutkov dovolj, da ti stvar uniči izkušnjo in je hkrati lep pokazatelj, v katero smer se glede oglasov nagiba podjetje Meta.
Kakšne uradne najave nismo dobili, je pa Meta za spletno stran TechCrunch izjavila, da vedno testirajo nove stvari skozi majhen krog uporabnikov, a da ni nujno, da bodo te stvari prišle v splošno rabo. Kar je stvar, ki smo jo slišali že prej: tudi YouTube je najprej testiral funkcijo daljših in nepreskočljivih oglasov, dokler ta funkcija ni zaživela na vseh platformah, nakar je šel celo tako daleč, da se je začel aktivno boriti proti vtičnikom za blokiranje oglasov.
Tako lahko tudi Meta to stvar iz danes na jutri omogoči za vse, nakar lahko spremeni tudi pogostost in časovni razpon oglasov, ki jih lahko naniza enega za drugim.