Starfield na Steamu dobiva negativne ocene – Bethesda napovedala vsakoletne dodatke

Razvijalec Bethesda nam je po dolgih letih čakanja lani končno dostavil novo igro, ki se je hkrati odvijala v povsem sveže zamišljeni licenci. Žal pa Starfield igralcev in kritikov ni tako očaral kot je Bethesda predvidevala in čeprav celokupno nihče igre ni označil za polom, si je marsikje zadeva prislužila zgolj povprečne ocene, zato so se tudi hitro pojavile ideje, da bi moral razvijalec franšizo enostavno pustiti pri miru in se raje povsem osredotočiti na razvoj novega dela serije Elder Scrolls ali Fallout.

A Bethesda se ne namerava predati tako hitro. Še letos jeseni izide prva večja razširitev Shattered Space, v devetih mesecih od izida pa je igra prejela tudi nekaj večjih posodobitev – zadnja od teh je predstavila tudi namenska modderska orodje, ki je v preteklosti bilo ključno za dolgoživost njihovih iger tipa Skyrim in Fallout 4.

Kljub večji posodobitvi in predstavitvi modderskih orodij pa so na igro začele deževati negativne ocene na Steamu. Problem je namreč v temu, da je Bethesda poleg modderskega orodja predstavila tudi trgovino Creations v kateri nekateri modi niso brezplačni. Najbolj kontroverzen med njimi je mod Vulture Quest, ki predstavi nove kratke misije v katerih lovimo tarče, igralci pa poročajo, da se ga da v celoti odigrati v nekje pol ure, Bethesda pa zanj zahteva 7 €.

Zaradi te finančne strategije igra na Steamu trenutno nosi oceno “Mostly Negative”, medtem ko je splošna ocena izmed več kot 100k recenzij pristala na stopnji “Mixed”. To oceno zna dvigniti prihajajoča razširitev Shattered Space, ki za to igro ne bo edina.

Šef Bethesde, Todd Howard, si je nedavno vzel čas za intervju z YouTuberjem MrMattyPlays in v njem je potrdil, da bo Starfield tudi po tem dodatku še naprej dobival manjše in večje posodobitve, za 2025 pa je že načrtovan nov dodatek. Todd upa, da bodo na ta način lahko Starfield podpirali še leta in obenem je namignil, da bi znali takšni večji štorijalni DLC-ji v igro prispeti vsaj enkrat na leto.

Bethesda tako za svojo znanstvenofantastično vesoljsko opero še ne namerava vreči puške v koruzo, a nekako imamo občutek, da bo prihodnost igre odvisna od prvega dodatka in koliko igralcev bo ta pripeljal nazaj v igro. Shattered Space ima lep potencial – Todd je v intervjuju povedal, da bo po velikosti nekje enak dodatku Far Harbour za Fallout 4, ki velja za eno najboljših razširitev v zgodovini tega razvijalca.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime