Ekipa izza dobro sprejetega moda Fallout: London bo postala indie studio

Po letih razvoja je amaterska ekipa razvijalcev Team Folon pred kratkim končno splavila svoj prvi in gromozanski projekt Fallout: London, ki je hkrati postal največji mod za Fallout 4 doslej. Kot je pri takšnih ogromnih zadevah v navadi, je mod imel na začetku nekaj večjih težav z optimizacijo, ki še niso bile odpravljene, a teh skrbi bo kmalu konec, saj se ekipa že dolgo pripravlja za izid večje posodobitve, ki bi morala odpraviti vsa tista nadležna rušenja na namizje.

Mod je medtem postal tako presneto popularen, da je z razvijalcem spočel intervju sam BBC in ta spregovoril z Deanom Carterjem, ki je bil na čelu projekta in še zdaj skrbi za njegovo poliranje. BBC je zanimalo, kakšna je prihodnost tega moda in tudi same ekipe Team Folon, Dean pa je za igralce podelil nekaj vzpodbudnih novic.

Team Folon trenutno še vedno pridno dela na prvem večjem popravku, a to ni vse, kar pripravljajo za vse oboževalce moda, saj nameravajo sčasoma izdati tudi vso vsebino, ki je bila pred izidom izrezana. Sem notri lahko prištejemo alternativni konec kampanje, ki pa ne bo izšel tako kmalu in ga ni za pričakovati pred koncem tega leta.

Še boljša pa je novica, da to ne bo njihov edini projekt. Dean sicer pravi, da je navdušen nad tem, da je lahko izdal brezplačni mod za igralce, ki ga zdaj lahko uživajo povsod po svetu, a da ima takšen razvoj še vedno svoje stroške. Za mod so sicer prejeli nekaj donacij in te bodo zdaj preusmerili v ustanovitev čisto pravega profesionalnega studia, kjer bodo člani ekipe lahko delali na povsem svoji originalni igri, ki jo bodo lahko tudi legitimno prodajali in od nje zaslužili. Dean je v intervjuju še omenil, da jih kljub enormnemu uspehu moda ni nihče uradno kontaktiral iz strani Bethesde, kar je sicer malce čudno, vendar pa člani ekipe proti temu studiu zaradi tega ne gojijo kakšnih zamer.

Team Folon bo tako šel v profesionalne vode in to je že drugi studio, ki je izdal večji mod na osnovi vsebine, ki pripada Bethesdi, nakar so preko te nabrali dovolj izkušenj za ustanovitev indie studia. Po podobni poti je šla skupina SureAI, ki je leta nazaj spočela mod Enderal znotraj pogona Skyrim, nakar so se lotili svoje prve originalne igre Dreadful River, ki je na Steamu izšla februarja lani.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime