Sonyjeva igra Concord se je znašla v velikih težavah

Verjetno se že zavedate, da sta nekaj dni nazaj Sony in njegov studio Firewalk Studios v roke igralca poslala novo streljačino Concord in to samo na račun tega, da se trenutno vsi iz tega naslova norčujejo in internet je poln “memov” glede igrine igralne baze, ki je te dni naravnost katastrofalna.

Da se igra morda ne bo ravno dobro obnesla na trgu nam je namignil že njen prvi napovednik, ki je bil med igralci slabo sprejet, saj je zadeva resda vsebovala lepo grafično podobo, a je ta malce preveč spominjala na Marvelovo franšizo Varuhi galaksije, igralno pa je bila hitro označena za klon Overwatcha. Nakar se je igralcem tudi priskutilo dejstvo, da je treba za tole večigralsko streljačino na Steamu odšteti 40 €, medtem ko je množična konkurenca povsem brezplačna.

Slabo sprejeto je bilo tudi beta testiranje, ki je prineslo nizko bazo igralcev in že takrat je bilo jasno, da bo Sony nekako moral spremeniti strategijo do končnega izida. A založnik je vztrajal pri svojem in je hkrati upal, da morda na trgu vendarle še vedno obstaja prostor za izdajo plačljive večigralske izkušnje, kjer igralcem ne treba plačevati za sezonske prepustnice in mikrotransakcije, saj je vse to vključeno znotraj originalnega nakupa igre.

concord

A trg je pokazal drugačno sliko. Concord je največ igralcev nabral na dan izida in še takrat se je ta številka ustavila pri žalostnih 697 igralcih. To je za večigralski naslov tako visoke produkcije čista katastrofa, saj se za igranje preprosto moraš zanašati na druge udeležence, drugače gledaš prazne strežnike, polne računalniško vodenih nasprotnikov. V bistvu se sploh ne spomnim, kdaj bi nazadnje izšel kakšen visokoproračunski naslov, ki bi ob izidu pokazal tako slabe številke: iz glave lahko navržem samo Square Enixovo igro Babylon’s Fall, ki ji je založnik kmalu po izidu umaknil podporo in ta igra je vsaj posedovala še enoigralsko kampanjo in je na Steamu presegla 1.100 igralcev.

Concord je izšel tudi na Sonyjevi lastni konzoli PlayStation 5 in čeprav tam nimamo zanesljivih podatkov glede igralne baze, si lahko pogledamo seznam najbolj prodajanih iger in Concord se v tem primeru nahaja šele na četrti strani, kar bi ga postavilo nekje na 82. mesto razpredelnice.

Vprašanje torej ostaja, kakšna je prihodnost te igre in če ta sploh obstaja. Igralna baza na Steamu se namreč samo krči in tistih 700 igralcev se zdaj slišijo kot sanjske številke, saj je Concord včeraj zabeležil 241 igralcev, med časom tipkanja tega članka pa znotraj igre najdemo vsega 120 ljudi. Skoraj zagotovo bo igra kmalu deležna znižanja, a bojim se, da ji pomagalo ne bo niti to in da bo stvar morala postati povsem brezplačna, če bo Sony v njo želel prinesti nekaj sveže krvi, a seveda nato ostaja vprašanje, kakšen bo nato postal finančni model tega naslova.

Najbolj je razočaran je sam razvijalec Firewalk Studios, ki naj bi v razvoj Concorda vložil kar 8 let, Sony pa je ob tem zapravil milijone evrov. V današnji igričarski industriji to pomeni množična odpuščanja, a rezultat Concorda je bil tako slab, da v sledečih mesecih ne bi bili presenečeni, če bi se Sony odločil povsem zapreti studio.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime