God of War Ragnarok se tudi na PC-ju obnese odlično

God of War Ragnarok smo že opisali ob izidu na konzoli PlayStation 5, zato nedavno izdano predelavo za PC vsebinsko ne bomo opisovali, saj stvar enostavno ne bi imela smisla. Kratos se tudi v računalniški verziji bori s svojo identiteto, njegov sin Atreus pa bo tudi tokrat postal svojo mož in se bo avantur lotil ločeno. Minusi so si prav tako enaki, tako da boste tudi na PC-ju morali gledati v malce preveč razvlečeno zgodbo, a se boste obenem lahko zabavali ob razširjenih igralnih možnostih in še bolje spisanih spremljevalcih.

Zato se raje ozrimo na tehnični vidik igre, ki je v bistvu edina prava razlika napram konzolni verziji. Tako kot je to veljalo za original vsebuje tudi Ragnarok predelava za računalnike vrsto prednosti, zaradi katerih bi tole verzijo označili za ultimativno izkušnjo tega naslova. To gre na račun tega, da je PC različica bolj prilagodljiva in bo imela tudi večjo obstojno moč – to velja še posebej za vse tiste, ki radi v svoje igre vnesete določeno število modov.

PC predelavo je tokrat spočel studio Jetpack Interactive in ta je svojo nalogo opravil odlično. Sony ima sicer zdaj pod pasom že več takšnih selitev svojih naslovov in očitno je, da so skozi čas nabrali nekaj izkušenj, saj je Ragnarok na PC-ju morda njihova najbolj uspešna predelava doslej, saj odlično deluje že od samega dneva izida in čeprav bodo posodobitve zagotovo še prišle (ena od teh je izšla že včeraj), je tole že zdaj eden redkih naslovov, ki ne potrebuje večjih dodatnih popravkov.

gof of war ragnarok
Meja izrisovanja je tudi na PC-ju impresivna.

Grafičnih opcij ne manjka in zdaj boste lastniki ultra širokih monitorjev končno lahko God of War Ragnarok poganjali v ločljivosti, ki je PlayStation 5 ne ponuja. Seveda je podprto tudi preračunavanje slike preko tehnologij DLSS 3 in FSR 3.1, na voljo pa je tudi manj popularni XeSS 1.3. Kar sem tule prvič videl pri nekem večjem naslovu je možnost mešanja različnih tehnologij, tako da lahko res potegnete najbolje iz dveh svetov. Primer je denimo igranje na grafični kartici RTX 3080, ki sicer podpira DLSS 3, a ne podpira tehnologije Frame Generation. FSR 3.1 po drugi strani Frame Generation ponuja vsem generacijam grafičnih kartic, tako da lahko lastniki prej omenjene kartice izkoristite DLSS 3 in AMD-jev algoritem za Frame Generation in tako uživate v res optimizirani izkušnji.

gof of war ragnarok
Če ste kdaj dvomili v nakup ultra širokega monitorja, potem vas zna ravno Ragnarok prepričati v nakup takšnega prikazovalnika.

Naš razpon računalnikov za testiranje ni tako obsežen kot pa pri kakšnih večjih straneh, a smo vseeno lahko zadevo testirali na grafičnih karticah RTX 2080 in RTX 3070 in pri obeh smo zlahka prebili 60 sličic na sekundo in to pri Ultra grafičnih nastavitvah in ločljivosti 2560 x 1440 in to brez da bi se ob tem morali zatekati ob pomoč tehnologij DLSS in FSR. V praksi to pomeni, da smo lahko tudi na grafičnih karticah prejšnje generacije uživali v kot britev ostrih teksturah, ob vklopu prej omenjenih algoritmov pa se lahko pozabavate tudi v ločljivosti 4K, a boste seveda ob tem morali plačati davek v obliki malce manj jasnih tekstur. Jetpack Interactive se je celo tako dobro izkazal, da lahko igro brez kakšnih večjih problemov poganjamo tudi na prenosnem Steam Decku – čaka vas od 40 do 50 sličic na sekundo, a boste morali grafične nastavitve tekstur in drugih učinkov znižati na “Medium” ali celo “Low”. Vseeno je res impresivno, da Ragnarok sploh deluje na takšni prenosni napravi, saj je tole grafično še vedno eden od najbolj impresivnih naslovov.

gof of war ragnarok
Smešno je, kako mi je skozi čas ta mala kolibica v obeh igrah postala domača.

Kakšnih drugih bistvenih nadgradenj Ragnarok v primerjavi s PlayStation predhodnikom ne poseduje. Igra poseduje zdaj več kontrolerjev, tako da lahko zdaj za igranje izrabite tudi svoj Xbox plošček in ob tem se vam bodo na uporabniškem vmesniku izrisale tudi primerne ikone. Vseeno je izkušnja še vedno najboljša na nativnem DualSense kontrolerju, saj le ta vsebuje vse tiste napredne vibracije, ki v takšnih igrah dejansko nekaj doprinesejo k izkušnji. Omeniti je treba še dodatno možnost utišanja spremljevalcev, kar smo popisali že v našem prejšnjem članku in v praksi je to opcijo pametno obljukati že na začetku, saj boste le tako lahko razne uganke reševali v zasluženem miru.

God of War Ragnarok je tako na PC-ju odlična izkušnja in če ste potrpežljivo ves ta čas čakali na nadaljevanje avantur Kratosa, potem vam v bistvu ni treba čakati na popravke, ampak se lahko v zamrznjene nordijske dežele odpravite že zdaj – na Steamu boste za ta privilegij morali odšteti standardnih 59,99 €.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime