Igričarska industrija se še vedno bori z masovnimi odpuščanji, a naivno je mišljenje, da je kakšen priljubljen razvijalec odpustil nekaj ljudi v preteklosti in je zdaj na varnem. Dober dokaz tega je studio Deck Nine, ki nekaj let nazaj od razvijalca Don’t Nod prevzel delo na seriji Life is Strange in je moral že lani odpustiti 30 ljudi, nakar so letos februarja znova odpuščali.
— Deck Nine Games (@DeckNineGames) December 6, 2024
A tudi to ni bilo dovolj, saj so pred kratkim na X-u najavili vnovično slovo od svojih sodelavcev. Tokratna odpuščanja so malce presenetljiva, saj je Deck Nine oktobra izdal novo poglavje franšize Life is Strange, podnaslovljeno Double Exposure, v katerega se je vrnila originalna protagonistka originala Max Caulfield, a zdi se da prodaja ni obrodila takšnih sadov, kot je upal založnik Square Enix. Kakšna je ta bila težko ugibamo brez uradnih številk, a spletna stran SteamDB pravi, da je igra ob izidu nabrala dobrih 8k istočasnih igralcev, nakar je ta številka po enem tednu padla na dobrih tisoč.
Morda takšne avanture, kjer se veliko sprehajamo med scenami in spremljamo vmesne sekvence, igramo pa nekoliko manj, preprosto niso tako popularne pri novejši generaciji igralcev kot nekoč. Razvijalec Don’t Nod sicer dela trenutno na podobni avanturi Lost Records: Bloom & Rage, a tudi ta studio je samo prejšnji mesec napovedal večji val odpuščanj, ki bi lahko prizadel 70 ljudi in kdo ve koliko jih bo še izgubilo službe, če njihov naslednji naslov ne bo dosegel pričakovane stopnje prodaje.