Mod Skyblivion je v razvoju že celo večnost, kar niti ni presenetljivo, saj bi bil tole ogromen projekt že za profesionalni studio, kaj šele za ekipo prostovoljcev, ki mukotrpno predelujejo kampanjo igre The Elder Scrolls: Oblivion v pogon malce novejšega Skyrima. Delo traja že toliko časa, da je zdaj že Skyrim star 14 let in bi sam po sebi potreboval svojo večjo predelavo in stavimo, da bomo kmalu slišali o predelavi te igre v pogon Starfielda.
A ekipa prostovoljnih delavcev zdaj vendarle vidi luč na koncu tunela, saj so dolgo nazaj označili datum izida svoje stvaritve in to naj bi se zgodilo enkrat v letu 2025, v katerega smo zakorakali samo dva dni nazaj. Uradno smo torej v letu, ko bo Skyblivion končno postal na voljo javnosti in razvijalec je podelil nov video, ki pokaže koliko dela je bilo do sedaj postorjenega in kaj vse je treba še dokončati.
Kakor lahko vidimo je stvar zdaj skoraj v celoti dokončana. Najbolj kritične so bile seveda glavne in stranske misije, ki za udobno delovanje potrebujejo cel kup programiranja in dobra novica je, da so skoraj vse od teh dokončane: manjka zaenkrat samo šest misij. Ekipa je zdaj začela že s testiranjem vseh vidikov moda, kar pomeni odpravljanje hroščev, ki jih je pri takšnih večjih projektih vedno ogromno. Najmanj dokončan je vidik glede oblikovanja predelanih rastlin, zato v videu ekipa tudi poziva prostovoljce, ki se spoznajo na 3D delo in bi znali v zameno za svoj prosti čas svoje talente posoditi pri ustvarjanju tega vidika izkušnje, ki ni tako zahtevno, a zna biti dokaj dolgočasno.
Kakšnega bolj točnega meseca izida nam video ni sporočil, a upamo, da bomo mod vseeno lahko igrali enkrat letos, čeprav se zdi, da se bo to zgodilo bolj proti koncu 2025. Razvijalec je že sporočil, da bo ob izidu na voljo samo originalna kampanja, nakar bodo začeli še delo na dodatkih.
Načrte glede izida jim zna pokvariti originalni avtor igre Bethesda. Lani je namreč več virov potrdilo, da ta razvijalec dela na svoji lastni uradni predelavi igre, ki naj bi istočasno tekla na originalnem pogonu in znotraj motorčka Unreal Engine 5, najavo projekta pa naj bi slišali v prvi polovici 2025.