Bloodborne je zagotovo najbolj misteriozna licenca, ki si jo lasti Sony, in pravih odgovorov, zakaj založnik stvar neprestano ignorira, kljub temu da je med igralci hudo priljubljena, nima nihče. Včeraj je ta slavni naslov, ki ga je leta 2015 ustvaril japonski razvijalec FromSoftware, praznoval že svojo deseto obletnico, a če tega niste vedeli, potem to ni vaša krivda, saj ne Sony ne FromSoftware o tej slavni igri na svojih družabnih kanalih nista zapisala niti ene same besede.
In to je res presneto bizarno, saj bi bilo razumljivo, če bi govorili o nekem ekstremno dragem projektu, ki se je nato slabo prodal in znižal ugled založnika zaradi nepremišljenih igralnih mehanik. Vendar temu ni bilo tako, saj se je Bloodborne dobro prodal in ima po desetletju še vedno ogromno bazo oboževalcev, ki ob vsaki večji Sonyjevi konferenci upajo, da bomo le dobili kakšno novico glede predelave ali pa novega dela — ljudje bi bili veseli že tega, da bi igra dobila predelavo za konzolo PlayStation 5 in PC, pri čemer bi bilo treba samo dvigniti ločljivost in omogočiti igranje pri 60 sličicah na sekundo.
Vendar Sony ni naredil niti tega, čeprav je podjetje naravnost zaljubljeno v raznorazne predelave in je nedavno povsem po nepotrebnem najavilo obdelavo komaj nekaj let stare igre Days Gone.
V čem torej tiči problem? En odgovor je lani ponudil Shuhei Yoshida, nekdanji vodja Sonyjeve igričarske divizije, ki se je takrat poslovil od Sonyja. V intervjuju za spletno stran Kinda Funny Games je ponudil svojo teorijo. Shuhei pravi, da se je Sony vedno zavedal povpraševanja glede predelave igre Bloodborne, a njegova teorija je, da se založnik hkrati ni želel zameriti razvijalcu FromSoftware oziroma njegovemu šefu Hidetaki Miyazakiju. Shuhei je mnenja, da Miyazakiju pomeni Bloodborne ogromno, saj je izjemno ponosen na svet, ki ga je ustvaril v tej igri. V zadnjih desetih letih je FromSoftware postal izjemno popularen razvijalec in svoje dosežke je okronal z igro Elden Ring, ki je kot prva omogočila raziskovanje odprtega sveta. Ta japonski studio je postal tako slaven, da lahko zdaj po mili volji izbira svoje naslednje projekte. In tu tiči problem: Miyazaki je zaposlen s celim kupom novih iger, zato za predelave nima časa, a hkrati noče, da bi se njegove mojstrovine dotikal kdorkoli drug. Sony bi lahko seveda predelavo že davno tega zaupal kakšnemu drugemu studiu, a se hkrati ne želi zameriti Miyazakiju, zato licenca stoji na hladnem.
K sreči je skupnost še vedno aktivna in ta je sama poskrbela za svojo predelavo. Emulator shadPS4 je od svojih skromnih začetkov zdaj že tako napredoval, da lahko na PC-ju igro igramo pri višjih ločljivostih in odklenjenih sličicah na sekundo. Za povrh so se za igro že začeli pojavljati prvi modi. Stvar sicer še ni čisto brez grafičnih napak in še vedno potrebuje nekaj optimizacije, a če se končno želite znebiti omejitve 30 sličic na sekundo, potem je to vaša edina opcija.
Oboževalci igre so ob deseti obletnici organizirali nov dogodek znotraj igre Bloodborne, ki se zgodijo vsake toliko pod oznako Return to Yharnam. Igralce pozivajo, da začnejo igranje s povsem svežim likom, se udeležijo večigralstva ter drugim igralcem naokoli puščajo sporočila, kar igri vdahne nekaj novega življenja. Novejši igralci pa lahko pri težjih šefih zdaj dejansko najdejo kakega živega igralca, ki jim bo posodil nekaj ofenzivne moči. Dogodek traja vse do 7. aprila, več informacij pa najdete na uradni strani.