Razvijalec Bungie je tekom vikenda končno podrobneje predstavil svoj prihajajoči naslov Marathon, kar je njihov prvi povsem nov projekt v zadnjih osmih letih, odkar je na trg prišel Destiny 2. Nekateri oboževalci tega studia ste ob tem morda pomislili, da se razvijalec vrača k svojim koreninam, ko je slovel kot ustvarjalec odličnih kampanj prvih Halo iger. A žal je Marathon povsem večigralski naslov, kar je bilo potrjeno tudi čez vikend, ko smo dobili nekoliko daljši prikaz igranja.
Marathon sicer ne prinaša večjih revolucij v večigralskem prostoru. Njegov živobarvni in sintetični videz je sicer poseben, a v osnovi gre za prvoosebno streljačino iz žanra extraction shooter. Igralci bomo prevzeli vloge najemnikov, ki so se odpovedali svoji človeški obliki in jo zamenjali z bolj odpornim materialom. Povezovali se bomo v ekipe po tri, ki se bodo bojevale na različnih mapah planeta Tau Ceti IV, kjer se bo lahko hkrati spopadalo do 18 igralcev. Bungie sicer poudarja, da sodelovanje v skupinah ni obvezno in da se lahko v igro podate tudi sami, a bo izkušnja v tem primeru bistveno zahtevnejša.
Akcija deluje solidno in Bungie ima dovolj izkušenj, da bo streljanje najverjetneje zadovoljivo. Zaradi imena slavnega razvijalca bo igralna baza vsaj sprva dovolj številčna, da strežniki ne bodo prazni. Kot pri vseh podobnih projektih pa ostaja odprto vprašanje dolgoživosti igre – ali se bo Marathon dovolj razlikoval od konkurence, da bo na trgu obstal tako dolgo kot Destiny 2?
Marathon izide 23. septembra za PC, PlayStation 5 in Xbox Series X. Bungie bo omogočil tudi zaprto testiranje alfa različice, ki se bo pričelo že 23. aprila – za sodelovanje se lahko prijavite na uradnem Discordu.