Da z igro MindsEye ob izidu nekaj ne bo v redu, se je vedelo že kak mesec prej, saj so nekateri YouTuberji dobili zgodnji dostop do igre in do nje niso bili ravno prizanesljivi. Teden pred izidom sta nato projekt zapustila glavni pravni in finančni direktor, trenutni šef razvijalca Build a Rocket Boy Mark Gerhard pa je na uradnem Discord strežniku igre podal izjavo, da ljudje naj ne verjamejo negativnim kritikam, saj naj bi bili nekateri plačani za širjenje laži o igri. Po njegovih besedah je tudi jasno, kdo naj bi stal za tem.
Creepiest Bug I have ever witnessed since AC Unity #MindsEye pic.twitter.com/qHOgYmHRIg
— viktor lindén (@viktorlindn) June 10, 2025
Z izjavo je namignil na Rockstar, saj je MindsEye prvi projekt razvijalca Build a Rocket Boy, ki ga je ustanovil Leslie Benzies, nekdanji producent franšize Grand Theft Auto. MindsEye je pravzaprav del večje vizije imenovane Everywhere, za katero še zdaj ni povsem jasno, kaj točno naj bi bila. Benzies je investitorjem idejo prodal kot peskovnik za ustvarjanje visokoproračunskih iger, pri čemer naj bi bila zgled ravno razvijalčev lastni projekt MindsEye.
Edina težava je v tem, da MindsEye deluje kot prava katastrofa. Studio se je pred izidom trudil preprečiti, da bi streamerji predčasno pokazali preveč igre, večje medijske strani pa sploh niso prejele recenzijskih kopij. Igralci so se tako v igro podali precej na slepo in že po nekaj urah ugotovili, da MindsEye ni nič drugega kot razočaranje, daleč od kakršnega koli “ubijalca GTA-ja”.
Turns out NPCs do actually fight back in Mindseye and its hilarious pic.twitter.com/5mY2N7XCes
— NikTek (@NikTekOfficial) June 10, 2025
Z ikonično franšizo si sicer deli koncept odprtega mesta, a igra je tako slabo optimizirana, da se zatika tudi na najzmogljivejših PC-jih. Igranje na konzolah pa je prava muka, saj število sličic na sekundo na PlayStationu 5 pogosto pade pod dvajset. Poleg tega igro pesti še poplava večjih in manjših hroščev – od NPC-jev, ki se spremenijo v nočnemorne spake, do umetne inteligence, ki pogosto sploh ne deluje.
MindsEye is not looking too good 😭 pic.twitter.com/sYgse8ZUVR
— Synth Potato🥔 (@SynthPotato) June 10, 2025
Pri Build a Rocket Boy se zavedajo, da so z izidom močno brcnili v temo. Na spletu igralcem že obljubljajo, da ekipa intenzivno dela na popravkih, pri čemer naj bi bila tretja večja posodobitev že v razvoju. Medtem se spotikajo ob lastni marketing in prihaja do komičnih situacij – v enem primeru so se že dogovorili s streamerji za plačano igranje igre, nato pa si tik pred začetkom prenosa premislili. O tem poroča YouTuber CohhCarnage, ki je imel vse pripravljeno za prenos v živo, ko je med gledanjem nalagalnega zaslona prejel klic, da razvijalec igranja ne želi več sponzorirati.
Twitch streamer CohhCarnage was about to begin his sponsored MindsEye stream when the developer emailed him to cancel it
— AmericanTruckSongs10 (@ethangach.bsky.social) June 11, 2025 at 10:07 PM
[image or embed]
MindsEye je očitno izšel prezgodaj, najverjetneje zato, ker je studiu zmanjkalo sredstev in so morali igro preprosto spraviti na trg ter upati, da bodo vsaj deloma pokrili stroške in omogočili nadaljnji razvoj. Igra ima na Steamu presenetljivo visoko oceno “Mixed” in možno je, da bo, ko bodo odpravljene napake in izboljšana optimizacija, postala naslov, vreden igranja. A trenutno to vsekakor ni — beta testiranje po ceni 60 evrov preprosto ne upraviči nakupa.
Presenetljivo visoko? Mixed ni visoka ampak realna ocena igre. Jaz imam samo probleme z optimizacijo, od težav sem doživel le “nevrtenje” koles med vožjno ostalo dokaj ok/povprečno in si trenutno prisluži oceno mix