Razvijalec Double Fine, ki ga vodi Tim Schafer, je med nami že več kot dve desetletji in to je hudo spoštovano ime v svetu avantur, ki pa ga morda novejša generacija igralcev ne pozna najbolje. To ni presenetljivo, saj si ta studio za izdelavo svojih iger rad vzame svoj čas, in čeprav so nas leta 2021 razveselili z igro Psychonauts 2, pred tem leta in leta niso izdali kakšnega res zapomljivega naslova.
Da njihovi zaposleni v pisarnah ne hodijo zgolj na oddih od družinskega življenja, bo skušala dokazati njihova nova igra Keeper, ki je ravnokar dobila svoj prvi napovednik. Čeprav gre na prvi pogled za nekoliko manjši projekt, je igra kljub temu pritegnila pozornost s svojo kreativnostjo — lastnostjo, ki je že dolgo zaščitni znak studia Double Fine.
V Keeper bomo stopili v… no, ne ravno čevlje, ampak kar v temelje svetilnika, ki se neke noči zruši, nato pa mu zaradi neznanega razloga zrastejo noge. Tako se svetilnik odpravi na potovanje, pri tem pa mu družbo dela velikanski ptič. Igra se zdi nekakšna platformščina, v kateri bosta nenavadna sopotnika skupaj prečkala številne ovire. Svetilnik lahko, kot se spodobi, sveti – kar bo ključno za prehajanje temnih območij ali vplivanje na redka bitja, ki jih srečamo na poti, ptič pa bo pomagal pri opravilih, ki zahtevajo gibčnost in doseg.
Keeper deluje presneto prikupno in očarljivo. Igrali ga bomo lahko 17. oktobra na PC-ju in Xbox Series X, na dan izida pa bo seveda na voljo tudi prek naročniške storitve Game Pass.