Sony je igro Ghost of Yōtei, nadaljevanje priznane japonske tretjeosebne akcijske avanture v odprtem svetu Ghost of Tsushima, napovedal že kar nekaj časa nazaj, a od originalne najave dalje nismo dobili kakšnih napovednikov, ki bi pokazali kaj več kot samo vmesne sekvence. To se je spremenilo včeraj, ko smo za igro dobili kar dobrih 19 minut dolgo predstavitev, in ta se loti predvsem igralnih mehanik.
Napovednik potrjuje mojo tezo, da razvijalec Sucker Punch v nadaljevanje ne namerava vpeljati revolucije, ampak bo nekatere stvari ohranil enake ali pa jih bo v določenih pogledih nadgradil/spremenil. Tu je še vedno ogromno sprehajanja po odprtem svetu, kjer je podoba malce zasanjana, ves čas pa piha veter, kar verno upogiba okoliško vejevje in travo, prebivalci pa morajo nato, preklinjajoč, loviti svoje klobuke.
Namesto moškega bomo tokrat nastopali v vlogi ženske Atsu, ki za razliko od Jina nima iluzij glede samurajskega življenja, zato je pripravljena uporabiti vsak trik, da premaga nasprotnike na svoji poti. Zaradi tega se bomo lahko poslužili tudi različnih orožij, in čeprav bomo med temi še vedno našli katane, bodo tem družbo delale še kusarigame, sulice, odachiji, loki in tudi puške. Ta orožja bodo znali uporabljati tudi naši sovražniki, tako da zna biti boj še vedno zanimiv in treba se bo ves čas prilagajati dani situaciji – seveda bo možno sovražne tabore odstraniti tudi povsem prikrito.
Zgodba pravi, da se Atsu odpravi po poti maščevanja, potem ko ji tolovaji ubijejo očeta, kar je praktično enak zaplet, kot smo ga videli v igri Assassin’s Creed Shadows. Naloge bomo dobivali tako, da se bomo z NPC-ji pogovarjali, včasih pa bomo do kakšnega kvesta prišli tudi tako, da bomo koga zaslišali in tako iz njega dobili dodatne informacije.
Ghost of Yōtei je videti zanimivo in oboževalci predhodnika zagotovo že slinasto čakajo na datum izida, ki se bo zgodil 2. oktobra. Igra bo sprva ekskluzivno na voljo na konzoli PlayStation 5, čeprav skorajda ni dvoma, da bo kasneje izšla tudi za PC.