Ghost Of Tsushima Director’s Cut – lepa dopolnitev originalne zgodbe

Moj potovanje v prenovljeno režisersko obliko igre Ghost Of Tsushima se ni začelo lepo. V igranje sem se namreč spustil v pričakovanju igranja dodatka, ki glavnega junaka Jina odpelje na povsem nov Iki otok. Originalno kampanjo sem že preigral mesece prej in za novo avanturo sem imel sveže pripravljenega Jina, ki je samo čakal, da se spopade z novimi izzivi. Igranja dodatka se namreč lahko lotite sredi igranja kampanje ali pa se v njo spustite po zaključeni glavni štoriji – vse kar morate narediti, je da v igro prenesete prej shranjen položaj.

Vendar pa je ta pri meni zaradi nerazumljivega razloga umanjkal in nisem ga mogel najti nikjer. Tako mi na koncu ni ostalo drugega kot pa da začnem preigravanje sveže kampanje in se zopet prebijem skozi prvo poglavje, ki je tudi minimalni pogoj za začetek igranje Iki ekspanzije. To mi je vzelo samo nekaj ur in ko sem osvobodil prvo graščino, sem se brž odpravil na odročno ribiško vasico, kjer sem naletel na poblaznele prebivalce, ki jih je k norosti spravila nova vrsta mongolske nevarnosti. Jin tako obračuna s prvo skupino napadalcev, skoči v čoln in se odpravi na raziskovanje novega Iki otoka.


Razvojna ekipa: Sucker Punch
Založnik: Sony
Platforme: PS5, PS4
Steam: Stran trgovine
Datum izida: 20.avgust 2021
Cena: 79.99€

Zvrst: Tretjeosebna avantura


VIDEO RECENZIJA


Naša odprava na svež otok je lepo povezana v že obstoječo originalno kampanjo. Iki otok je namreč tisti na katerem je Jinov oče bil dolgo in krvavo bitko z raznimi banditi in na peščenih plažah Ikija je na koncu tudi podlegel. Če ste igrali originalno zgodbo, potem ste verjetno že večkrat videli smrt Jinovega očeta in novi dodatek poskuša razložiti dogodke izza njegove smrti, ki našega junaka preganjajo že dolga leta.

Zaradi krvoločnosti Jinovega očeta samuraji na Iki otoku niso preveč priljubljeni. Vendar pa je čas, da se na ta sovraštva zdaj pozabi, saj posebna verska sekta Mongolov grozi izničenju samurajev in banditov in Jin mora pogolniti svoj ponos ter seči v roko svojim bivšim sovražnikom, ki so mu navsezadnje tudi ubili očeta.

Novi otok je vsekakor čudovit.

Glavni zlobec je tokrat skrivnostna ženka z imenom The Eagle. Ta takoj na začetku dobi Jina v svoje kremplje in ga zastrupi z neko čudno pijačo, ki sproža halucinacije. V teh se Jin spomni svoje preteklosti in tudi svojega očeta, te halucinacije pa večkrat prekinejo naše raziskovanje in takrat se okolico obarva v vijolične odtenke, v ušesih pa slišimo nagovarjanje Eagla, ki nas poskuša zlomiti in privabiti na svojo stran. Generalno me sekvence s haucinacijami in raznimi sanjami ne privlačijo preveč, saj sem na takšne prijeme alergičen že vse od Max Payna 2 in tudi tukaj začnejo skoči čas najedati. A zadeva vseeno ni povsem katastrofalna in nas malce zbliža z glavnim zlobcem.

Dovolj o zgodbi, poglejmo kaj je novega v Iki razširitvi. Sucker Punch z novostmi ni pretiraval in je na novo območje, ki je po obsežnosti nekje primerljivo z enim poglavjem originalne kampanje, posejal kup večjih in manjših opravil. To pomeni, da boste zopet sekali bambusove palice, lovili lisice in pretepali sovražne generale. Zanimiva popestritev je nov pretepaški ring, kjer se boste z lesenim mečem v šefovskih spopadih pomerili z različnimi nasprotniki, vsak od njih pa zahteva svojo taktiko. Novosti so še razni lokostrelski izzivi in meditacijske točke, ki jih naseljujejo mačke in opice, te pa boste preko posebne igre s flavto najprej morali privabiti v svoje naročje. Mačjeljubci boste v raju, še posebej če igrate na konzoli PlayStation 5, saj boste ob naprednih vibracijah igralnega ploščka dejansko čutili predenje crkljive mucke.

Čaka vas veliko vračanja v preteklost, kjer se boste ponovno srečali s svojim očetom.

Sucker Punch je naprednosti igralnega plošča izkoristil tudi drugje. Med jahanjem po lesenem mostu boste čutili udarce kopit, po novem pa lahko kavelj, ki smo ga prej uporabili za vihtenje na odročne predele, uporabimo tudi za rušenje raznih preprek in takrat DualSense ropota kot za stavo. Škoda edino, da ga niso malce bolje uporabili tudi pri samem sabljanju, saj tam nekih hudo podrobnih vibracij ni čutiti.

Nadgradnja na PlayStation 5 je prinesla tudi nekatere druge spremembe. Nalaganje stopenj je zdaj bliskovito hitro in igra lepo teče pri 60 sličicah na sekundo v ločljivosti 4K. Žal pa je od tehničnih nadgradenj to v bistvu vse: teksture so enake, meja izrisovanja prav tako. Sucker Punch bi lahko vsaj ponudil možnost preskakovanja vmesnih sekvenc, ki še vedno boleče manjka. Zadeva malce razočara, saj osnovna nadgradnja iz PS4 na PS5 ni brezplačna in od razvijalca smo pričakovali nekaj več kot je bilo denimo v primeru Spider-Mana, ki je v brezplačni nadgradnji ponudil ray tracing osvetljevanje.

Spopadanje v novem ringu vam bo prineslo lepe nagrade in naslov šampiona.

Vaš konj bo v razširitvi igral bolj pomembno vlogo, saj ga lahko zdaj z divjim drvežem uporabite za podiranje vsega pred sabo, a za vsak tak nalet boste žrtvovali eno točko Resolva. Dodatek s sabo prinese tudi dva nova sovražnika, kar spet malce razočara. Glavno vlogo zdaj igrajo posebni vrači, ki s sulico plešejo v ozadju in preko petja bodrijo vse svoje soborce. Ti pod vplivom pesmi postanejo hitrejši in bolj zamahujejo z orožji, zato je pri vsaki bitki treba najprej poskrbeti za te nadležne čarovnike in se nato spraviti na ostalo drhal. Drugi nov nasprotnik je bolj običajen vojščak, ki pa med bitko menjava orožja in vas tako nekaj časa napada s sulico in nato preklopi na meč, igralec pa mora zato pozorno menjavati med napadalnimi načini.

Dodatek tako prinaša lepo dozo svežine v osnovno igro, a če te niste imeli radi že v osnovni kampanji, potem vam tudi novi Iki otok ne bo spremenil mišljenja. Razširitev je predvsem namenjena vsem tistim, ki bi si želeli bolj kompletne zgodbe iz originala in dodatek res lepo pokrpa vse štorijalne luknje ter hkrati dostavi več tiste vsebine, zaradi katere smo se sploh zaljubili v originalno izkušnjo.

Vaša reakcija na recenzijo?

Povzetek ocene

Režiserska izdaja igre Ghost Of Tsushima lepo poskrbi za vse oboževalce originalne kampanje. Zgodba dopolni zevajoče luknje iz originalne kampanje, Sucker Punch pa je dostavil tudi nekaj igralnih popestritev, ki sicer niso revolucionarne, a so za krajšo kampanjo več kot dobrodošle. Škoda samo, da predelava za PlayStation 5 ni dostavila tudi bolj bogate grafične podobe, ki bi na koncu tudi bolj upravičila svojo ceno.

Sveže recenzije

Več

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

🔥Popularne recenzije

Več
Režiserska izdaja igre Ghost Of Tsushima lepo poskrbi za vse oboževalce originalne kampanje. Zgodba dopolni zevajoče luknje iz originalne kampanje, Sucker Punch pa je dostavil tudi nekaj igralnih popestritev, ki sicer niso revolucionarne, a so za krajšo kampanjo več kot dobrodošle. Škoda samo, da predelava za PlayStation 5 ni dostavila tudi bolj bogate grafične podobe, ki bi na koncu tudi bolj upravičila svojo ceno.Ghost Of Tsushima Director's Cut - lepa dopolnitev originalne zgodbe