Nekaj časa je bilo na spletu veliko govoric glede predelave igre GTA 4 in da je razvijalec Rockstar tik pred tem, da projekt tudi uradno najavi. To se nato ni zgodilo, saj naj bi se razvijalec premislil glede tega projekta, potem ko so vsi spljuvali njihovo predelavo trojice iger GTA 3, Vice City in San Andreas, a od takrat naj bi se spet premislili, tako da spet obstaja novo upanje za uradno predelavo tega naslova.
PC-modderji medtem seveda ne čakajo, zato smo v preteklosti dobili že cel kup modifikacij, ki popestrijo grafično podobo te igre. Eden najbolj popularnih modov sliši na ime FusionFix in ta je že sam po sebi ogromna nadgradnja originalne igre. Mod namreč popravi čuda stvari: od manjših zadev, kot je popravek glede učinka dežja, do večjih stvari, kot je boljša osvetljava, odsevi, boljša meja izrisovanja in podpora grafični knjižnici Vulkan oziroma DXVK-ju. Slednji nosi pomembno nalogo tudi glede optimizacije, saj se GTA 4 rad zatika tudi na močnejših grafičnih karticah, in to zatikanje zdaj ta mod odpravi, zraven pa še skrajša čas nalaganja stopenj.

K temu mod-u lahko zdaj dodate še nedavno izdani mod HQ Vanilla City Textures Revitalization, ki vse teksture mesta znatno nadgradi v višjo ločljivost. Tako med sprehajanjem po mestu ne boste več gledali meglenih tekstur trgovin in drugih objektov, prenovljena grafična podoba pa lepo ohrani originalni dizajn ustvarjalcev. Modder tekstur ni obdelal ročno, ampak z umetno inteligenco Topaz Gigapixel, in ta je svoje delo opravila odlično – stavimo sicer, da boste med igranjem skoraj zagotovo naleteli na kakšno čudno teksturo, ki jih je imela tudi prej omenjena predelava trojice iger vse preveč.
Splošno gledano je tole lepa obnova legendarne igre, ki zdaj lahko zasije v povsem novi podobi. FusionFix si lahko prenesete tule, nadgrajene teksture pa preko sledeče povezave. Moda sta med sabo lepo združljiva, tako da je tole v bistvu še najbližji približek k predelavi, dokler Rockstar ne najavi svojega lastnega projekta.