The Division PC inačico zavirajo konzole

Vsem nam je jasno, da The Division v beta različici ni vseboval vseh grafičnih bonbončkov, ki smo jih videli v E3 prezentacijah.

Pred kratkim pa je razvijalec v intervjuju priznal, da PC verzija ni tako grafično napredna, saj to ne bi bilo pošteno do lastnikov konzol.

“Ena dobra stvar o The Division je to, da smo PC verzijo od začetka obravnavali kot ločeno platformo. Vendar pa smo jo morali držati v istem rangu kot konzolne inačice; preprosto ne bi bilo pošteno ustvariti tak razkorak med PC in konzolnimi verzijami igre.”

Čeprav se že nekaj časa sumi, da bi lahko PC igre vsebovale precej boljšo podobo, če jih ne bi bilo potrebno prilagajati konzolam, je sedaj prvič, da je razvijalec to dejstvo javno priznal.

Žal pa se razvijalec natačno izjasnil, kaj naj bi to “zaviranje” točno pomenilo, saj je lahko govora več kot samo o grafiki. Tu je možno še število podrobnosti v okolici, meja vidnega izrisovanja, fizični učinki ter število hkratnih igralcev, ki se lahko bojuje na enem območju.

The Division vseeno ni grda igra, še več, grafično je precej obetajoča in morda bo končni produkt še bolj grafično impresiven kot je bilo do sedaj prikazano. Seveda pa se lahko veselimo tudi kakega moda, ki zna odkleniti poprej zaklenjene grafične dobrote, kot so to storili za igro Watch_Dogs.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime