Vse od izida igre Diablo Immortal o njej ni slišati ravno veliko pozitivnih kritik. Igralci se sicer strinjajo, da je zadeva dobro optimizirana in da je osnovna kampanja zabavna, a ko se želi kdo spustiti v maksimalno treniranje lika in nabiranje najboljše opreme ter pripadajočih draguljev, ga pričaka groba realnost mikrotransakcij, ki lezejo iz vsake špranje.
Ta požrešnost Blizzarda je igralce močno razkurila, še posebej zaradi tega, ker je Blizzard pred izidom sicer napovedoval mikrotransakcije, a da se bodo te tikale samo kozmetike in da igralci nikakor ne bodo zmožni z mikrotransakcijami dvigati igralno moč svojega lika. To se je izkazalo za laž in to za kar konkretno, saj izračuni kažejo, da mora igralec za maksimalno nadgrajeni lik v igro vložiti več kot 100k dolarjev. Takšna vsota denarja se zdi sicer smešna, a Immortal je nase že privabil igralce, ki so v igro vložili tisoče evrov in ti v PvP obračunih zlahka izbrišejo konkurenco.
Kot pravi običaj pri slabih odzivih na igro, se je jeza igralcev preselila na podelitve nizkih ocen. Navadno te najdemo na Steamu, a ker Diablo Immortal tam ni izšel, so igralci svojo jezo izlili na Metacritic. Tam se Diablo Immortal trenutno ponaša z oceno 0,5, kar je tudi njihova uradno najslabše ocenjena igra v zgodovini Metacritica.
Blizzard je sicer pravi šampion Metacritica – vsaj če gledamo njegove najslabše ocenjene igre. Pri oceni 0,5 se je ustalila tudi njihova predelava dodatka World of Warcraft: The Burning Crusade Classic, ki je prav tako zaradi mikrotransakcij razkurila vse svoje privržence. Podobno zgodbo so doživeli tudi leta 2020, ko je njihova igra Warcraft 3: Reforged zaradi neizpolnjenih obljub doživela oceno 0,6.
Blizzard je na Metacriticu tri leta zaporedoma obarval dno lestvice in čeprav so to ocene samo iz strani igralcev, ki omogočajo oddajo ocene tudi tistim, ki igre sploh niso zagnali niti enkrat, je vseeno dober pokazatelj jeze iz strani igralcev.
Bo razvijalec enako potezo spočel tudi naslednje leto in nadaljeval tradicijo?