Prvi del članka si lahko ogledate tule.
Giant Sand Worm
Prva izmed razkritih Hunter kart je ogromna, prazaprav gre za drugo najdražjo zver do sedaj (“večji” je le King Crush). Kljub temu kakšne večje popularnosti verjetno ne bo imela, saj nima takojšnega učinka, ta pa je pri dragih kartah navadno nujen. Zanimivo je omeniti, da lahko v kombinaciji s magijo Beastial Wrath sama odstrani vse nasprotnikove minione, (izjema so minioni, zavarovanih z Divine Shield-om ali pa če imajo več kot 10 zdravja), dobro deluje tudi s karto Tundra Rhino. Skratka, gre za karto, ki lahko lastnoročno odstrani veliko število nasprotnikovih minionov, nazaj jo drži predvsem visoka cena. Eden izmed najboljših zveri, ki jih lahko dobite od karte Ram Wrangler, kar vam lahko lastnoročno prinese tudi zmago. V areni je karta zelo dobra, je pa vredno omeniti, da hunter navadno ne izbere rad velikega števila dragih kart.
DOOM!
Očitno Blizzard misli, da Warlock obožuje uničenje, saj so mu zraven že obstoječe karte Twisting Nether dodali še eno karto s podobnim učinkom. Je četrta magija s ceno 10 mane (druge so Anyfin Can Happen, Pyroblast in Mind Control), zato mora imeti kot ostale ogromen učinek na potek tekme. No, to vsekakor ima, ker pa Warlock nima težav z vlečenjem kart (Life Tap), nekako ne sodi vanj. Prav tako uporaba stane zelo visoko, navadno v isti rundi ne boste mogli igrati drugih kart. Največjo uporabnost bi karta imela v stereotipu Deathrattle Warlock, ta pa trenutno ne obstaja oziroma ni dokaj uporaben. V areni je karta dobra, če potrebujete orodje za odstranjevanje več minionov, čeprav je zelo počasna, zadnje čase pa je v areni vedno bolj pomemben tempo.
Ancient Shieldbearer
Kot je vidno že takoj, je ta karta namenjena uporabi v kombinaciji s karto C’Thun. Ker še nismo videli vseh kart, ki bodo delovale z njim, je težko reči, kako uporaben bo ta Warrior minion. Sam po sebi je dokaj šibak, sploh pa ima slabe statistike glede na ceno. Seveda ga najverjetneje ne boste uporabljali zaradi statistik, ampak zaradi njegove sposobnosti, ki je podobna karti Shieldmaiden. Ta je zelo močna, ima pa kar zahteven pogoj (glede na razkrite karte). Skratka, gre za zelo velikega miniona, ki bo uporaben le v C’Thun deckih, popularnosti teh pa še ni možno vedeti.
Herald Volazj
Ta legendarna Priest karta ima dokaj močen učinek, mora pa konkurirati velikem številu minionov s ceno 6 mane. Njen učinek je dober večinoma le, če imate v igri že par minionov z močnimi sposobnosti, ti pa so navadno dokaj dragi. Najbolje jo je kombinirati predvsem z Deathrattle minioni, saj jih obstaja kar nekaj z močnimi sposobnostmi (na primer Cairne Bloodhoof in Sylvanas Windrunner), branili pa se je ne bi tudi v kombinacijami z dragimi legendarnimi minioni (na primer Confessor Paletress ter Ragnaros the Firelord). Zaradi nizkih statistik jih bo dokaj lahko odstraniti, zato je močan (in zagotovljen) učinek dokaj pomemben. Tudi v areni bo uporabnost karte variirala, odvisno zlasti od tega, kakšne karte imate v decku.
Stand Against Darkness
Že na prvi pogled lahko vidimo, da je ta karta podobna Muster for Battle, njen učinek pa je enak kot ena izmed izbir karte Dark Whispers. Razlika je le v tem, da Muster for Battle da tudi Light’s Justice. Drugače obe karti dasta isto število Silver Hand rekrutov. Ker Muster for Battle zapušča sistem standard, je ta karta mišljena kot nadomestilo. Seveda najverjetneje ne bo tako popularna, sploh zato, ker je (v standard načinu) ne bo možno uporabiti v kombinaciji s Quartermaster-jem. Je pa zato dosti močnejša v areni, kjer je njena edina slabost AoE. Tudi zaradi nizke “redkosti” jo bomo najverjetneje kar pogosto srečali.
Hallazeal the Ascended
Legendarni minion, ki ga bo dobil v roke Shaman, ni kar tako. Že statistike ima zelo dobre, pa tudi učinek je lahko gromozanski. Lightning Storm in Elemental Destruction vas lahko zlahka pozdravita za zelo veliko, če ne celo do polnega zdravja. Najverjetneje bo to ena izmed pogosto uporabljenih kart v midrange ali control Shamanu, prav tako pa ga bo dobro izkoristil Malygos Shaman (ta žal izgublja Crackle, tako da morda ne bo več tako popularen). V areni bo rahlo nadpovprečna (zaradi statistik), učinek pa ne bo prišel pogosto v poštev.
Klaxxi Amber-Weaver
Dokaj enostaven minion, ki je namenjen uporabi specifično s C’Thun-om. V najslabšem primeru bo Chillwind Yeti, ta pa je bil včasih kar popularen v Druid-u. Če vam uspe izpolniti pogoj, boste dobili ogromnega miniona za to ceno. Podobna karta je tudi Twilight Drake, je pa res, da je ta bolj občutljiva na Silence.
Forbidden Shapling
Prva izmed “prepovedanih” magij, Forbidden Shapeling je zelo fleksibilen Priest “minion”. Resda ne morete nadzorovati, kaj boste dobili, je pa zato ta karta uporabna kadarkoli, prav tako pa lahko služi za porabo ostalih mana kristalov. Uporabi jo lahko skoraj vsaki Priest stereotip, saj lahko služi kot začetni ali “lategame” minion. Prav tako je odlična tudi v areni, kjer pa morate ob uporabi moliti za dober RNG.
Forbidden Healing
Čeprav je najmočnejšo magijo za zdravljenje pričakovati od Priest-ov, imajo Paladini prav tako veliko metod za zdravljenje. To je še ena pridobitev k temu, po mnenju veliko ljudi pa gre za najšibkejšo izmed “prepovedanih” magij. Težko jo bo spraviti v katerikoli deck (to bi bilo malo lažje za Priesta, sploh ker odlično deluje s karto Auchenei Soulpriest), morda pa bo zaradi visokega potenciala zdravljenja in fleksibilnosti vseeno našla svoj dom. Sploh, če bodo popularni agresivnejši decki. Tudi v areni ne bo kaj preveč dobra, pravzaprav bo dokaj slaba.
Forbidden Flame
Tudi Magi so dobili svojo obliko “prepovedane” magije. Kot vse “prepovedane” magije je zelo fleksibilna, uporablja se lahko za odstranitev tako malih, kot tudi velikih minionov. Žal je ni možno uporabiti na nasprotniku, saj bi bila v tem primeru striktno boljši Pyroblast. Vseeno pa lahko vseeno lahko pričakujemo kar visoko popularnost, saj se odlično ujema z mnogimi Mage kartami (naprimer Mana Wyrm, Flamewaker ter Archmage Antonidas). Tudi v areni gre za eno izmed boljših magij, sploh ker je tam zelo pomemben “curve”.