Razvijalec Naughty Dog res nima sreče s pravočasno predstavitvijo svoje predelave The Last of Us Part 1. To smo poudarili že včeraj, ko so se na spletu nenadoma pojavili igralni posnetki in slike iz igre, saj se je razvijalcu nekaj podobnega zgodilo pred prvim uradnim razkritjem naslovu. Tudi tokrat so ti igralni posnetku prišli ven samo dan pred uradno najavo igralnih novitet in nadgradenj, ki jih je Naughty Dog uradno razkril danes.
10 minut dolg video pred kamere postavi nekatere najbolj pomembne osebe razvoja, med katerimi zagotovo prednjači idejni oče serije Neil Druckmann, ta pa v predstavitvi povedal, da The Last of Us Part 1 ne bo nosil samo širokih grafičnih izboljšav, ampak tudi nekaj igralnih dodatkov, ki jih v originalu nismo našli.
Predelava tako s sabo prinaša novo težavnostno stopnjo “Permadeath”, ta pa je naravnost brutalna, saj nas lahko pokonča že samo en, dobro merjen izstrelek sovražnika in naša junakinja bo šla rakom žvižgat, zaradi tega pa bo treba igro začeti povsem od začetka. Naughty Dog je v predelavo vpekel še igralni način “Speedrun”, tako da bodo igralci lahko elegantno lahko merili svoj čas preigravanja, pozabavali pa se bomo lahko še v nadgrajenem fotografskem načinu, novih preoblekah za Joela in Ellie, dodana pa je bila tudi možnost prostoročnega gledanja 3D modelov.
Poleg nadgrajene grafične podobe je razvijalec veliko časa namenil tudi nadgradnji umetne inteligence, ki je pri originalu veljal za enega od večjih minusov. Naughty Dog je nekaj časa namenil tudi pritiklinam igralnega ploščka DualSense, tako da boste ob napenjanju loka čutili naprezanje sprožilnikov, kontroler pa bo v eni slavni sceni božanja živali izkušnjo popeljal na naslednjo stopnjo.
Bodo vse te nadgradnje upravičile cenovno postavko 80 €? Odgovore na to težko vprašanje bomo dobili 2. septembra, ko bo zadeva izšla samo za konzolo PlayStation 5.