Dve leti že minevata, odkar nam je založnik THQ Nordic ponudil prototipno demo verzijo predelave izvirnega Gothica. Demo je bil sicer bolj ali manj katastrofa, a založnik je takrat zgolj tipal zanimanje igralcev, če bi jih morda takšna predelava sploh zanimala. Original je danes namreč star že dobrih 20 let in čeprav se da nanj, z dobro mero privajanja, do neke mere prilagoditi, to ne velja za vse mlajše igralce, ki bi se ob njegovi podobi danes samo križali in brž zbežali stran.
Kljub slabemu demu je anketa pokazala, da zanimanje za predelavo vsekakor obstaja in THQ Nordic je zavihal rokave in ustanovil povsem nov studio Alkimia Interactive, ta pa se je spravil na delo. Razvijalec je povedal, da se zavedajo vseh napak prototipa, ki je samo bežno spominjal na Gothic in je želel original predelati v drugačno vizijo. Alkimia se je nato zaobljubil, da bo po novem predelava veliko bolj verna original in po dveh letih razvoja smo dobili prvi dražilnik, ki to tezo potrjuje.
Kratki video nas spusti v globočine rudnika Old Mine, ki je ena od prvih pomembnejših lokacij znotraj originala. Estetsko je zadeva slična izvirniku, razvijalec pa nam je želel prikazati, da so rudarji v tej igri praktično sužnji in med vihtenjem krampov kar umrejo sredi dela. Na koncu dva neprevidneža odtavata malce pregloboko v temo, kjer naletita na krvoločne Minecrawlerje, ki so bili že v originalu srh zbujajoč nasprotnik, v nadgrajeni grafični podobi pa še bolj pošiljajo strah v kosti.
Vse skupaj je videti dobro, a veliko raje bi seveda imeli kakšen igralen napovednik. Za tega očitno še ni čas, prav tako očitno Alkimia Interactive razvoja še ni pripeljal do točke, ko bi nam lahko zaupal vsaj okvirni datum izida.