Obupan igralec, ki je v Red Dead Redemption 2 vložil 6k ur, prosi Rockstar za selitev shranjenih položajev iz Stadie

Google je pred kratkim najavil nepresenetljivo novico, da bo za vedno ugasnil svoj pretočni servis Stadia, ta novica pa je preko spleta vzbudila cel kup debat. Nekateri so to vzeli za znak, da igranje v oblaku, kljub vsemu predhodnemu hvalisanju, ne predstavlja res prihodnosti igričarstva, smrt tega pretočnega servisa pa bo pustila tudi cel kup drugih, bolj konkretnih posledic, na katere sprva sploh nismo pomislili.

Prva se je tikala samih razvijalcev, ki so za Stadio še nekaj dni nazaj aktivno razvijali projekte, Googlu pa se ni zdelo vredno teh ljudi obvestiti, da gredo njihov napor in finance praktično v nič.

Skrbi se pojavljajo tudi glede igralnih ploščkov. Google je za Stadio spočel tisoče namenskih igralnih ploščkov, ki pa so namenjeni specifično za igranje preko spleta in uporabo na njihovem pretočnem servisu. Ti igralni ploščki sicer vsebujejo Bluetooth povezovanje, a je to zaklenjeno, zato bi moral Google izdati popravek, ki bi to funkcionalnost odklenil, drugače obstaja nevarnost, da bi uporabniki te igralne ploščke zavrgli, zaradi česar bi se pojavilo tone elektronskih smeti. Google in vsa večja podjetja so na svojih predstavitvah polna besed, kako so njihovi izdelki prijazni do okolja in zdaj je pred nami praktični primer, kjer bi lahko Google nehal samo vrteti jezik in svoje obljube enostavno popravil v praksi.

Zadnji problem pa se tiče igralcev, ki bodo zdaj ostali brez iger in shranjenih položajev. V zadnjih dnevih je po internetu postal slaven manjši YouTuber ItsColourTV, ki ima v igri Red Dead Redemption 2 naigranih skoraj 6k ur, zdaj pa bo njegov shranjen lik odšel v večna lovišča. Colour zdaj javno prosi Rockstar, da mu omogoči prenos shranjenih položajev na nekatero drugo platformo, a razvijalec mu zaenkrat ni odgovoril in tudi dvomimo, da mu bo. Založnik Take-Two je dovolj požrešen, da se mu ne da za to fenomenalno igro na novejših konzolah odkleniti večjo ločljivost in 60 sličic na sekundo, kaj šele da bi za nekega reveža tikal po strežnikih.

K sreči vsi založniki niso tako kruti. Ubisoft je denimo najavil, da bodo vse lastnike njihovih naslovov preselili na PC, na podobni potezi pa dela tudi Bungie, čigar igra Destiny 2 je bila ena od prvih večjih na tej pretočni platformi.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime