Pisali smo že o tem, da so Microsoftova odpuščanja hudo prizadela tudi nekatere igričarske studie, ki delujejo pod tem založnikom. Najbolj naj bi ga nastradal razvijalec 343 Industries, ki že dolgo dela na franšizi Halo, njihov zadnji izdani naslov pa je bil Halo Infinite iz leta 2021. Izid naj bi bil samo temelj za izdajanje nove večigralske in enoigralske vsebine, vendar pa se je razvijalec izključno osredotočil samo na medmrežno zabavo, medtem ko so vsi tisti, ki so si želeli novih avantur z Master Chiefom ostali praznih rok.
Zadnje poročilo iz strani Bloomberga je navajalo, da je zaradi vseh odpuščanj prihodnost 343 Industries nejasna, a kasneje je studio te navedbe zavrgel in na Twitterju zapisal, da bo Halo še naprej v njihovih rokah.
Microsoft's 343 Industries will still make Halo games, despite rumors to the contrary. But with mass layoffs (at least 95 people), an engine pivot to Unreal, and a focus only on multiplayer for the near future, 343 is hitting the reset button. New story: https://t.co/kwfv6dsMuR
— Jason Schreier (@jasonschreier) January 31, 2023
Bloomberg se je zdaj oglasil z novimi informacijami. Novinar Jason Schreier pravi, da se je razvijalec konec lanskega leta, ko sta ga zapustila Bonnie Ross in David Berger in je vodilno vlogo prevzel Pierre Hintze, odločil zamenjati pogon Slipspace in se predati naročje motorja Unreal Engine. Viri iz studia pravijo, da naj bi bil Slipspace pogon, s katerim je težko delati, hkrati pa sam vsebuje veliko hroščev, ki zahtevajo dodatne delovne ure. Sestavljali naj bi ga ostanki kode, ki segajo v daljno leto 1990, zaradi česar je med razvojem povzročal veliko glavobolov.
Microsoft je nato odobril delo na povsem novi igri, ki se interno imenuje Tatanka, gre pa za prvo Halo igro, ki bo zgrajena znotraj pogona Unreal Engine. Tatanka je povsem večigralski projekt, ki je bil sprva zamišljen kot battle royale, a to se zna tekom razvoja še spremeniti.
Na žalost Bloombergovo potrjuje govorico, da razvijalec trenutno ne dela na nobeni enoigralski vsebini za Halo Infinite, pa čeprav smo ob izidu te igre dobili obljubo, da bo Infinite takšno vsebino dobival še naslednjih 10, oziroma zdaj 8 let. Vsi načrti za kakšne enoigralske DLC-je so bili opuščeni, razvijalec pa je eksperimentiral z delanjem takšne vsebine na pogonu Unreal Engine, a zaenkrat ni bil še odobren noben takšen projekt. Odpuščanja naj bi posekala 95 članov studia in večina naj bi bila prav tistih, ki so delali na teh enoigralskih prototipih.
Če poročilo drži, potem zna preteči še kar nekaj vode, preden bomo zopet videli kakšno novo Halo kampanjo. Glede na čedalje bolj obsežne časovne razpone pri razvoju iger, ki znajo trajati tudi po 6 let, zna biti, da bo naslednji pravi Halo izšel šele na nasledniku konzole Xbox Series X.